מרמת גן לצפת באהבה

במסגרת פעילויות 'שנה למלחמת חרבות ברזל' יזמה מועצת תלמידים בבית החינוך אמית בר אילן גוש דן, מיזם ערבות הדדית עם תלמידי הישיבה התיכונית אמית צפת, אשר כבר מספר שבועות אינם לומדים פיזית בבית הספר בגין המצב הבטחוני.

18.10.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרמת גן לצפת באהבה

צילום דוברות רשת אמית

 

לאחר קבלת רשימה שמית של התלמידים מצפת, תלמידי אמית בר אילן כתבו כ- 600 מכתבי חיזוק אישיים לכל אחד ואחד, אליהם צרפו צ'ופרים מתוקים. השבוע, יצאה משלחת מרמת גן אל העיר צפת והעניקה את המכתבים לנציגי בית הספר.

 

משה עופר, מנהל ישיבת אמית צפת: "שמחנו והתרגשנו לקבל מכתבי חיזוק מתלמידי אמית בר אילן לכל תלמידי ישיבת אמית צפת. בימים אלו של מלחמה- כוחנו באחדותנו ובערבות ההדדית בחזית ובעורף ! כלל תלמידינו יקבלו מיד אחרי סוכות מכתב אישי מחזק ומפנק וזאת בזכות ההשקעה הרבה של תלמידי אמית בר אילן, הצוות שלהם ותומר המנהל שהגיע במיוחד לגולן למסור את כל החבילות".

 

אליה חמדני, יו"ר מועצת התלמידים: "כתלמיד שחווה את האתגרים של למידה מרחוק בתקופת הקורונה ובתחילת המלחמה, אני מבין היטב את הקשיים, גם הרגשיים וגם הלימודיים. אני וכל תלמידי בית הספר לא יכולנו לעמוד מנגד כששמענו שתלמידי הצפון שוב מוצאים את עצמם במצב הזה. עבורנו, תלמידי המרכז, תלמידי הצפון הם המגן, ולכן חשוב לנו להיות להם לגב ולתמוך בהם בכל דרך אפשרית".

 

אבינעם מרון, רכז חינוך חברתי: "פעילות זו היתה במסגרת שיעור חינוך במהלכו כל מחנך שוחח עם התלמידים על משמעות הערך של ערבות הדדית. התלמידים הרגישו בפעולה סמלית זו ביטוי קטן אך משמעותי לערבות הדדית. בקשנו גם להזמין אלינו את תלמידי צפת ליום הפוגה. מקווים שבקשתנו תיענה ובכך נהפוך פעילות חינוכית זו למשמעותית יותר עבור תלמידנו".

 

תומר שופר, מנהל אמית בר אילן גוש דן: "היה ברור לנו שאם אחים שלנו מעם ישראל, ועל אחת כמה וכמה שהם גם אחים שלנו ברשת אמית, סובלים מירי טילים באופן יום-יומי, אין לנו את היכולת להתעלם. ההחלטה לעשות משהו קטן ואישי מתלמיד לתלמיד, הייתה אך מתבקשת. שמחים שהיוזמה של מועצת התלמידים שלנו יצאה לפועל".

 

תגובות

מומלצים