להרחיק כל סטודנט שמביע תמיכה בטרור

התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית בקריאה למועצה להשכלה גבוהה: הרחיקו לאלתר כל סטודנט שמביע תמיכה בטרור. כמו כן הוקם חמ״ל במטה ההתאחדות לטובת מיגור התופעה. יו״ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר: ״תומכי טרור לא יהיו חלק מהאקדמיה!".

12.10.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
להרחיק כל סטודנט שמביע תמיכה בטרור

 

יו״ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר קורא לחברי המל״ג לאמץ את המלצתו להרחיק לאלתר סטודנטים שמביעים תמיכה בטרור משורות האקדמיה.

 

 

 

מפרוץ הלחימה, התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית לצד אגודות הסטודנטים במוסדות פועלים מול המוסדות ודואגים שכל תומך טרור ישאר מחוץ לאקדמיה ויועבר לטיפול משטרת ישראל.

 

 

ההתאחדות הקימה חמ״ל ייעודי לטיפול ומיגור התופעה ויוצאת בקריאה לכל אחד ואחת שעדים להסתה לטרור ותמיכה בטרור ברשתות החברתיות להעביר למספר הוואטסאפ של החמ"ל המרכזי 054-8187550 את הפרסומים, ואלו יטופלו בהקדם מול כל הצירים הרלוונטיים, הן הביטחוניים והן האקדמיים.

 

 

יו״ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר: ״תומכי טרור לא יהיו חלק מהאקדמיה!

 

 

אנחנו מחזקים את ידי המוסדות האקדמיים שמשעים ומרחיקים את כל אלו שמביעים תמיכה בטרור וקוראים לטהר גם את המרחב האקדמי מתומכי הטרור הנפשעים האלו.

 

 

לטובת טיפול בתופעה המזעזעת הזו הקמנו חמ"ל ייעודי שימגר אותה. בהזדמנות זו אנו מחזקים את משפחות הנופלים, מייחלים להשבת השבויים והנעדרים ולהלחמה מהירה של הפצועים. צה"ל חזק וצה"ל ינצח! שנדע בשורות טובות יותר״.

 

תגובות

מומלצים