אנואר עאמר משנה דפוס חשיבה

ראש מועצת חורפיש, קצין משטרה לשעבר, אנואר עאמר, בשיחה לפורטל הכרמל והצפון, מחדד שתפקידו לשמור על הזולת, ושמירה שהחלשים לא יפגעו, אנואר גאה בתושבי חורפיש שביטלו את שיטת הבחירה 2.5, אנואר: "לא מוכן להתפשר על חשבון התושבים".

15.06.2024 מאת: חסין חלבי
אנואר עאמר משנה דפוס חשיבה

 

הכפר הדרוזי חורפיש, שנמצא על גבול לבנון, סבל בשנים האחרונות מאי פיתוח תשתיות והעדר השקעה בחינוך הבלתי פורמלי, כספים רבים לא עברו לרשות המקומית, בגלל התנהלות שאין לה הסבר.

 

עד לסוף אפריל 2024 (אומדן), מתגוררים בחורפיש 6,750 תושבים, מקום 214 בדירוג רשויות מקומיות, האוכלוסייה גדלה בקצב גידול שנתי של ‎0.9%‏. עוד בנושא מצבה הכלכלי של חורפיש בצל המלחמה

 

אנואר שהצליח לגבור על המתחרים שלו בבחירות ולהיבחר ברוב, הוא תופעה שלא כל כך הכרנו בכפר הדרוזי, הוא נמצא בכל הזירות והמקומות, מתייחס לכולם בגובה העיניים ושומע את כולם, אנואר: "כדי להצליח צריך רעיון, אמונה, התמדה וניצחון".

 

אנואר: "מה שקרה עם פיצוץ הכטב"מים אצלנו בחורפיש, כולם הופתעו למה אנחנו רצנו לשם ושזה מסוכן, ברור שצריך להיזהר, אבל כשמדובר בחיי אדם אנחנו לא רואים בעיניים וההחלטה לרוץ לעזור הייתה נכונה".

 

אנואר רואה חשיבות בקידום ופיתוח מגרש הספורט, שכולל כדורגל, כדורסל וענפים אחרים, ובעיקר להחזיר את הכספים המגיעים לכפרו, אנואר בא לשנות תפיסת עולם של התנהגות עם משרדי הממשלה והשרים השונים, ודוגל בשיטה, "הם לא עושים טובה, מגיע לי כמו שמגיע לאחרים".

 

אנואר: "בגל האחרון של הבחירות המקומיות נבחרו 9 ראשי רשויות חדשים, כל ראש מועצה בא עם ניסיון ותכנית חדשה, אני מאמין שכולנו יחד בפורום נוכל לשנות ולהשיג דברים לכפרים שלנו".

 

אנואר מודה לתושבים של חורפיש ומאחל להם חג שמח ושקט.

 

 

תגובות

מומלצים