כיצד לבחור מכונית משפחתית בליסינג

זקוקים לרכב משפחתי חדש? כדאי שתבדקו את האפשרות של ליסינג פרטי. מדובר על הזדמנות נפלאה להתחדש ברכב מאובזר ובטיחותי במחיר חודשי קבוע וידוע מראש. רכישת רכב משפחתי חדש נחשבת להוצאה לא קטנה עבור רוב משקי הבית, לכן חשוב לדעת בדיוק על מה לתת את הדעת בבחירת הרכב הבא שלכם.

16.10.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד לבחור מכונית משפחתית בליסינג

FREEPIK

 

חשוב לזכור כי לכל משפחה יש את הצרכים וההעדפות האישיות שלה, לכן מומלץ לבחון את הגודל של הרכב, המרחב שהוא מציע לנהג ולנוסעים, נוחות הנסיעה, ביצועים, אבזור וכמובן המחיר שלו. במאמר זה נסייע לכם לבחור את הרכב המשפחתי הבא שלכם, באמצעות מספר טיפים חשובים ויעילים.

ליסינג פרטי – הפתרון המושלם לכל משפחה

ליסינג פרטי יכול להיות אידיאלי לכל משפחה, במיוחד אם מדובר על רכב שעתיד לצבור לא מעט קילומטרים. אפשרות הליסינג נחשבת למשתלמת יותר מרכישת רכב חדש, מאחר ואפשרויות המימון גמישות וניתנות להתאמה אישית. תוכלו ליהנות מרכב חדיש, מאובזר ובטיחותי, ללא שום צורך בסכום התחלתי משמעותי. ניתן לחתום על עסקת ליסינג ולבחור את הרכב המושלם עבורכם, תוך כדי בחירה בסכום המקדמה המתאים לכם. בהתאם לכך, ייקבע סכום התשלום החודשי ובסיום תקופת הליסינג תוכלו לבחור אם לרכוש את הרכב בסכום שנקבע מראש, או לחילופין, לחדש את העסקה עם רכב חדש.

 

היתרונות של מכונית משפחתית בליסינג

  • חברת הליסינג סופגת את ירידת הערך של הרכב. ידוע כי ישנה צניחה חדה בערכו של כל רכב חדש ב-3 השנים הראשונות שלו על הכביש. לכן עדיף לבחור בעסקת ליסינג, במקום לספוג את צניחת הערך של הרכב ולהסתבך עם מכירתו בהמשך הדרך. מעבר לפער המחיר המשמעותי שבו תאלצו למכור את הרכב, תצטרכו גם להתעסק עם כמות עצומה של טלפונים וקונים פוטנציאליים, שינסו להוריד עוד יותר את מחיר הרכב.
     
  • האפשרות להחליף לרכב חדש בסיום העסקה. כל רכב נאלץ להתמודד עם בלאי טבעי, אך אם הרכב שלכם עתיד לצבור קילומטרים רבים, כדאי לבחור בעסקת ליסינג. בסיום העסקה תוכלו להתחדש ברכב חדש, במקום להתמודד עם הבלאי של הרכב הישן, שיגרור ללא ספק הוצאות בלתי צפויות בעקבות טיפולים יקרים במוסך.
     
  • מגוון רחב של רכבים חדשים ובטיחותיים, המגיעים מיצרניות הרכב המובילות ביותר בשוק. תוכלו לבחור את הרכב המושלם ביותר לצרכים שלכם, במסגרת התקציב שתגדירו לעצמכם. יועצי חברת הליסינג ישמחו לסייע לכם לבחור ברכב המושלם לצרכי המשפחה שלכם, תוך כדי התחשבות בכל הפרמטרים המהותיים עבורכם.

 

איך לבחור את הרכב המשפחתי האידיאלי עבורכם?

  1. גודל הרכב והמרחב לנוסעים – הגודל והמרחב של הרכב חייבים להתאים באופן מושלם לגודל המשפחה שלכם. במידה ומדובר על משפחה גדולה, ייתכן שתזדקקו לרכב המכיל 7 מושבים, אך גם במשפחות קטנות יותר שווה לבחון את המרחב שהרכב מציע לנוסעים. כדאי לבחור ברכב מרווח יחסית, על מנת להבטיח לעצמכם ולבני המשפחה שלכם חווית נסיעה נעימה ונינוחה יותר. כמובן שכדאי לשים לב לנפח תא המטען ולרמת הפונקציונליות שלו, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים, המצריכים היסחבות עם ציוד, צעצועים ועגלות. תוכלו לבחור בין רכבים משפחתיים, מיני וואן, רכבי פנאי שטח ומיני משפחתיות, בהתאם לגודל ולמרחב הנחוצים לכם.
     
  2. תקציב – התקציב מהווה חלק חשוב ומהותי בבחירת הרכב הבא שלכם, לכן חשוב להגדיר מראש את היכולות הפיננסיות שלכם. אין שום צורך לבחור ברכב שיכניס אתכם לקשיים כלכליים, לכן מומלץ לבחון בכנות את היכולות שלכם ולבחור את הרכב הבא שלכם בהתאם למגבלות התקציב. בצורה כזו תוכלו לבחור את הרכב שלכם בצורה ממוקדת יותר ולהימנע מהוצאות אימפולסיביות.
     
  3. הוצאות שוטפות – לכל רכב ישנן הוצאות שוטפות בעקבות צריכת דלק, טיפולים שוטפים במוסך, אגרת רישוי שנתית וביטוח רכב. לכן כדאי לקחת זאת בחשבון בבחירת הרכב הבא שלכם, על מנת להימנע מהוצאות לא צפויות. באמצעות בחירה ברכב חסכוני בדלק תוכלו להפחית את הוצאות הדלק שלכם וכמובן שבחירה ברכב אמין תפחית את הסיכוי לתקלות לא צפויות ולביקורים יקרים במוסך. בחלק מהמקרים כדאי לשקול את האפשרות של רכב חשמלי או היברידי, מאחר והם נחשבים לרכבים אקולוגיים, אמינים וחסכוניים יותר.
     
  4. בטיחות – רוב ההורים יבחנו את רמת הבטיחות של הרכב, במטרה להבטיח לעצמם ולילדים שלהם את מערך הבטיחות המתקדם והיעיל ביותר. אין שום סיבה לקחת סיכונים מיותרים, לכן מומלץ לבחון את ציון הבטיחות של הרכב במבחני הריסוק ואת סוג מערכות הבטיחות שלו.

 

בואו לבחור את רכב הליסינג המשפחתי שלכם ב-freesbe

מחפשים משפחתית בליסינג פרטי ? אנו ב- freesbeנשמח להציע לכם מבחר רכב של מכוניות מיני משפחתיות, מכוניות משפחתיות, מיני וואן ורכבי פנאי שטח, לצד מגוון רחב של סוגי רכבים נוספים. אצלנו תמצאו את מסלולי הליסינג הפרטי המשתלמים ביותר בשוק, לצד מסלולי מימון ומסלולי השכרת רכב אטרקטיביים. אנו מקפידים על מלאי מגוון של רכבים איכותיים ובטיחותיים, המגיעים מיצרניות הרכב המובילות ביותר בשוק. היועצים שלנו ישמחו לספק לכם ייעוץ והכוונה בבחירת הרכב המושלם ביותר עבור המשפחה שלכם, תוך כדי התחשבות במגבלות התקציב, מספר המושבים, גודל הרכב, צריכת הדלק וציון הבטיחות הרצוי. אתם מוזמנים לעיין במלאי הרכבים הזמינים באתר, או לחילופין, להגיע לאחד הסניפים הפזורים בכל חלקי הארץ.

 

תגובות

מומלצים