קבוצת הכדורגל נווה יוסף מנחמים את עומרי דקסה

נפילתו של אל"מ אחסאן דקסה בעזה, הביאה עם שלם לכבד ולחבק את המשפחה והעדה הדרוזית, מאות מנחמים הגיעו לנחם את המשפחה, אבל מרגש היה לראות את ילדי קבוצת הכדורגל של מועדון נווה יוסף, שעומרי בנו של אחסאן ז"ל משחק בקבוצה, עכשיו הם הגישו בקשה לקרוא לקבוצה על שמו של אחסאן ז"ל.

23.10.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קבוצת הכדורגל נווה יוסף מנחמים את עומרי דקסה

 

שחקנים, מאמן, הורים והנהלת מועדון כדורגל מכבי נווה יוסף, באו לנחם את משפחת דקסה ואת שחקן המועדון עומרי דקסה, שוער ששיחק במכבי חיפה והושאל לקבוצת נווה יוסף, לקבוצת נערים ג', במועדון נווה יוסף משחקים עשרות שחקנים מכפרי הדרוזים בכרמל, המועדון הצמיח הרבה שחקנים שמשחקים בליגות הבכירות.

 

לביקור הניחומים הגיעו שחקני הקבוצה, מאמן הקבוצה אבי נחמני, המנהל המקצועי עמית פרץ, מנכ"ל המועדון יאיר שושן, שהניח זר בשם המועדון, המאמן בני כהן וגרייס, נציג הורים עו"ד מנור נחמיאס, חלק מההורים של המועדון השתתפו בהלוויה של אחסאן ז"ל.

 

מאמן הקבוצה אבי נחמני הציע לרשום את שם הקבוצה נערים ג' על שם אחסאן דקסה והמועדון נענה בחיוב ואך הגיש בקשה להתאחדות לכדורגל בישראל, בשלב זה ממתינים לאישור הודא, אלמנתו של אחסאן ז"ל, אחרי ימי האבל.
 

 

מועדון כדורגל נווה יוסף מקדם הלכה למעשה דו קיום, בשילוב ערכים של חינוך, מעורבות קהילתית, התנדבות והכל באמצעות הספורט, המועדון התחייב לשמור ולקדם את עומרי הבן כמצוות האב המנוח, שאהב את המועדון ואת התנהלותו.

 

את המשלחת של קבוצת הכדורגל נווה יוסף ליוו עו"ד שכיב אבו רוכן, אחד האנשים שמעורב במועדון הכדורגל ונמצא בקשר רציף, ונזאר חאטום שבנו חלק משחקני המועדון.

 

תגובות

מומלצים