מכפר סבא לסופרבול
פיתוח ישראלי כיכב בהופעה המרכזית של הזמר The Weeknd, מסיכות פנים בפיתוח משותף של חברת הפיתוח הישראלית- Geomatrix והמעצב האמריקאי ג'ו דוסה כיכבו בהופעה המרכזית של דה ויקנד בסופרבול.
זאת לאחר שהמסכה זכתה למועמדויות לפרסי עיצוב, סיקור במגזיני עיצוב ואופנה נחשבים כמו Architectural Digest, Design Boom ו-WWD
מסיכת הפנים שמלווה את כולנו בשנה האחרונה כיכבה גם בהופעת המחצית של הסופרבול כאשר מאחורי המסכות העתידניות שעטו על פניהם רקדני הליווי של דה וייקנד נמצאת לא אחרת מחברת פיתוח ישראלית מכפר סבא שמקימיה, יוצאי יחידת 8200 פיתחו את הפריט בשיתוף עם המעצב האמריקאי ג'ו דוסה, אחד מהשמות החמים בעולם העיצוב שעיצב פריטים לריבוק, מון בלאן וקוקה -קולה.
הפיתוח החדש הינו מסכת פנים מלאה המצוידת במספר מקדמי בטיחות המרחיבים את אפשרויות השימוש: לא רק מגנה מפני נתזים אלא משלבת גם הגנה מפני קרני UVA ו- UVB, עדשות עם מקדם- SPF 50, ציפוי Anti-Fog הממזער את מטרד האדים וגורם להם להיעלם במהירות, והגנה מפני אור כחול מה שהופך את המסכה לרלוונטית גם בעבודה מול המסכים השונים שכולנו בוהים בהם במהלך היום.
המסכה אשר הושקה בארה"ב, כבר זוכה להכרה בינלאומית, ועלתה לשלב המועמדים הסופיים בקטגורית הבריאות לפרס - Innovation by Design Awards של מגזין – Fast Company, איננה הפרוייקט היחידי של Geomatrix אשר פעילה בשוק הבינלאומי והשיקה בשנה האחרונה מספר פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים בתחומי המדיקל.
"האתגר של מעצבים ומפתחי מוצר הוא לפתח מוצרים שעונים על מגוון פונקציות פרקטיות של נוחות, משקל, עמידות ועוד אבל מבלי לשכוח לרגע שבסוף המוצר צריך להיות מסקרן וחדש – הפיתוח של Vue Shield מייצג נקודת ממשק טובה בין שני האתגרים הללו", מספר אביב אנתבי מנכ"ל החברה.