יום נינג'ה ארצי

אירועי הקיץ של עמותת המעגל של ג'רמי, אשר תומכת בילדים ונוער הגדלים במשפחות שמתמודדות עם מחלת הסרטן, יפתחו ב"יום נינג'ה" ארצי, שיתקיים בחיפה, ראשון לציון ומיני ישראל ליד לטרון. לאירועים צפויים להגיע מעל ל 550 משתתפים מהקהילה של העמותה.

11.07.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יום נינג'ה ארצי

 

יום נינג'ה ארצי פותח את אירועי הקיץ של המעגל של ג'רמי, בחיפה, ראשל"צ ולטרון ביום שישי 12, האירועים יתקיימו ביום שישי 12.7.24 בין השעות 9:45 ל 12:30 בשלושה מיקומים - נינג'ה סיטי בחיפה, swing נינג'ה בראשון לציון ונינג'ה מיני ישראל ליד לטרון. השתתפות היא ללא תשלום (נדרשת הרשמה מראש) והאירועים כוללים כיבוד והסעות בהתאם לצורך.

 

 

יום הנינג'ה הארצי פותח את אירועי הקיץ של העמותה ויתקיים במספר מקומות במקביל מאפשר לחזק את המעגלים הקהילתים והקשרים החברתים בין משפחות בקהילה הנמצאות בקרבה גאוגרפית. מאז ה- 7.10 חיזוק הקשרים הללו הפך להיות חשוב ומשמעותי עוד יותר עבור המשפחות והילדים בקהילה אשר מתמודדים בשתי חזיתות, האישית והלאומית.

 

 

"מדי קיץ בחופש הגדול הילדים בישראל מצפים לפעילויות משפחתיות, אשר דורשות לרוב תכנון מראש, זמן, כסף ואנרגיות. אבל, מאז השביעי באוקטובר המשפחות בקהילה שלנו מתמודדות בשתי חזיתות ותכנון פעילויות קיץ הפך להיות השנה עוד יותר מאתגר עבורן. לכן, אנחנו רואים בחופשת הקיץ הזו את השליחות הגדולה שלנו בשמירה על שגרת אירועים עבור אותם ילדים ומשפחות. באירועים הם נהנים מרגעים של שקט ושמחה, ויכולים להשתחרר לרגע מהדאגות ופשוט ליהנות מיום כיף כמו שמגיע להם כילדים", אומרת פמלה בקר, יו"ר וממייסדות המעגל של ג'רמי.

 

 

משפחת הרוש, המתמודדת שש שנים אם המחלה שיתפה - "המעגל של ג'רמי נתן המון למשפחה שלנו, הפוגה לילדים, פעילויות מעשירות וכפיית. אין עליכם תודה על כל הפינוקים, בתוך כל החושך יש נקודות אור. תודה על הכול מעריכים מאוד ומחכים לעוד פעילויות".

 

 

המעגל של ג'רמי הוקם לפני כ- 16 שנה במטרה לאפשר לילדים, נוער ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות יציאה לימי כיף ולפעילויות בחיק הטבע, תוך היכרות ושיח עם ילדים הנמצאים במצב דומה. הקהילה מונה מעל ל-1,000 משפחות מכל רחבי הארץ ומקיימת אירועים מהצפון ועד הדרום לאורך כל השנה. אירועי העמותה כוללים הסעות בהתאם לצורך, כניסה לאתרים, ארוחת בוקר וצהרים, כך שהמשתתפים לא צריכים לדאוג לכלום רק להגיע וליהנות.

 

 

בחודש יוני העמותה יצאה בקמפיין מימון המונים לגיוס כספים אשר יאפשר להגדיל את מעגל המשפחות המשתתפות ולקיים אירועים נוספים לאורך השנה. לקפמיין הצטרפו מיטב אמני ישראל שסייעו בגיוס כספים, בינהם עופר שכטר, שחר חסון, מתן פרץ, יוחאי ספונדר, נדב אבוקסיס, קובי מימון, בן בן ברוך, עידן אלתרמן, יונתן ברק, מני עוזרי, רודי סעדה, גיורא זינגר, יוסי גבני, אבי ליברמן, מארק מאייר, אלון גולד ועידו טאקו . ניתן להמשיך ולתרום לעמותה.

 

סרטון על המעגל של ג'רמי

 

 

ג'רמי קולמן, הוגה הרעיון של "המעגל של ג'רמי", אובחן כחולה סרטן קיבה בדרגה 4 במאי 2007. במהלך התמודדותו הקשה עם המחלה והטיפולים, חבריו (מתנועת הנוער הציוני בלונדון) התארגנו ו"אימצו" את שלושת ילדיו שהיו אז בגילאי שישה חודשים עד 6 שנים, לקחו אותם לטיולים ובילויים שונים ושימשו להם כגב אוהב. התארגנות החברים לצד בקשתה של בתו זואי, אז בת ה-6, להיפגש עם ילדה בת גילה שגם גדלה במשפחה בה האב חולה סרטן, היוו השראה להקמת ארגון שיעניק תמיכה לילדים ממשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן.

 

 

ג'רמי, יחד עם אשתו פמלה, אחיותיו ג'וליאט ונעמי וחבריו הקימו ב 2008 את הארגון. ג'רמי נפטר ב-8 ביולי 2008 והמעגל של ג'רמי הוא הגשמת החזון שלו ולזכרו. לאחר מותו פמלה, אשתו, המשיכה במימוש החזון שלו וביחד עם חבריו הקרובים, שהינם מתנדבים פעילים וחברי דירקטוריון, הם ממשיכים בפעילות העמותה וסיוע לילדים הגדלים בצל מחלת הסרטן. מאז הקמת הארגון התקיימו מאות אירועים פיזיים וירטואליים. לאתר 

 

לדוח האימפקט של העמותה

 

תגובות

מומלצים