ניסה לחסל אדם תוך כדי נסיעה על כביש ונפגע

הנאשם שרכב על קטנוע, ניסה לחסל אדם תוך כדי נסיעה על כביש עמוס ברכבים, ונפגע מרכב הקורבן, בתום חקירה של היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז הצפוני, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד היורה בגין ניסיון רצח.

19.09.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ניסה לחסל אדם תוך כדי נסיעה על כביש ונפגע

צילום דוברות המשטרה

ניסה לחסל אדם תוך כדי נסיעה על כביש עמוס ברכבים, נפגע מרכב הקורבן ונעצר על ידי שוטרי המחוז הצפוני. בתום חקירה של היחידה המרכזית במחוז צפון יוגש הבוקר כנגד היורה כתב אישום בגין ניסיון רצח.

 

בתאריך 25/08/24 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות פצוע ירי שאותר ברכב על ציר 79 לפני מחלף המוביל ובמקביל התקבל דיווח על תאונת דרכים כמה מאות מטרים מזירת הירי. 

 

מיד עם הגעת הכוחות אל הקורבן, ביצעו השוטרים תשאול ראשוני לפצוע ממנו עלה כי בעת שנסע על הכביש, קטנוע שנסע סמוך אליו ביצע לעברו ירי וכי בעת האירוע הוא פגע עם רכבו בקטנוע שנפל לצד הדרך.

 

כוחות נוספים שהגיעו אל זירת התאונה ביצעו סריקות נוספות  ואיתרו אקדח איתו בוצע הירי, קסדת אופנוע, נעל ספורט וכן ממצאים נוספים המצביעים על כך שאכן התרחשה תאונה במקום קודם לכן. 

 

השוטרים מיד עצרו את הפצוע מתאונת האופנוע ששכב באותו הזמן באמבולנס בקרבת מקום כאשר על רגלו נעל ספורט נוספת התואמת לנעל שנמצאה סמוך לאקדח ולקסדה.


 
הבוקר, עם סיום שלב החקירה שנוהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז הצפוני, הגישה פרקליטות מחוז צפון כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים של רוכב האופנוע, בן 23 תושב נצרת בבית משפט המחוזי בנצרת על ידי עו״ד לוסאנא סאיג.

 

פורטל הכרמל

צילום דוברות המשטרה

תגובות

מומלצים