מחיר השריפות שגורמים הכטב"מים והטילים

לוחמי האש מתחנת חוף וקריות פעלו שעות רבות לכבות שריפות שפרצו בעקבות נפילת כטב"ם בבית העמק ואושרת, במהלך השתלטות על התפרצות האש לקחו חלק מטוסים מטייסת אלעד, לוחמי האש פעלו נגד הרוח בתנאי מזג אוויר קשים, ואך היו צריכים לפנות חלק מהמבנים.

23.10.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מחיר השריפות שגורמים הכטב"מים והטילים

 

שריפה גדולה בישובים בית העמק ואושרת, מאמש פועלים צוותים רבים מכל מחוז חוף בשריפה שהתפתחה בישוב בית העמק כתוצאה משיגורים חוצים מלבנון.

 

לוחמי האש בליווי ששיית מטוסים מטייסת "אלעד" פעלו בניסיון למנוע את התפשטות השריפה, אחרי ניסיונות להשתלט על התפרצות האש הוחלט לפנות את הישוב מאחר שנשקפה סכנת התפשטות למבנים בגלל הרוחות ותנאי מזג האויר הקשים.


במהלך פעולות הכיבוי, במקום פעלו 14 צוותי כיבוי ועוד שישה מטוסים מטייסת הכיבוי "אלעד" בפיקודו של מפקד תחנת זבולון טפסר משנה קובי מזרחי.



בנוסף שריפה בשטח פתוח בחיפה, בשעות לילה התקבלו קריאות רבות במוקד 102 של כבאות והצלה, על עשן כבד הבוקע מאזור בית העלמין בחיפה.

 

לוחמי האש של תחנת חיפה הוזנקו למקום, וגילו כי אכן שדה קוצים עולה באש סמוך לבתי העלמין, הלוחמים במהירות אופיינית הצליחו לעצור את חזית האש מלהתפשט ועד מהרה השיגו שליטה ללא נפגעים או נזק לרכוש.

 

הימים הקרובים מאופיינים בתנאי מזג אוויר קיצוניים, קוראים לציבור להימנע מהדלקת אש לשמירה על החיים והטבע ומזכירים כי נציב כבאות והצלה הוציא צו האוסר על הדלקת אש בשטחים הפתוחים.

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים