בורהאן מנסור מצוקת חוק הבניה בכרמל

אכיפת הבניה בכפרי הדרוזים בכרמל בעיצומה, קנסות, החרמת ציודים, רכוש, רכבי בטון ומשאבות, פגשנו את בעל המשאבה בורהאן מנסור שמקבל זימון לשימוע לפי סעיף 218 לחוק התכנון ובניה, רפיק"אני עושה לבטל" רק היום הנושא בא לידיעתם של שייח' טריף ועו"ד ראיד שנאן.

01.08.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון

 

בעל המשאבה בורהאן מנסור, צעיר תושב עוספיה, אבא למשפחה צעירה, שרוצה להתפרנס בכבוד, לקח על עצמו חוב של משאבת בטון ומזה תקופה קצרה הוא מפעיל ועובד ביציקות של מבנים.

 

 

לאחרונה הוא עבד ביציקת מבנה בדאלית אל כרמל, שנאמר לו שיש אישור בניה ושהכל מאושר. עם התחלת העבודה התקבל צוו לפי סעיף 218 לחוק התכנון והבניה, למסור את המשאבה להשבתה למשך 30 יום, לאחר שתועד יוצק במקום שאין בו תכנון.

 

 

מה שהתברר, שהמבנה הנ"ל הוא מבנה שככל הנראה נבנה על כביש מתוכנן, לשם כך הייתה החמרה בעניינו של כל מי שעסק ועבד במבנה הזה, השאלה המרכזית מדוע עם התחלת בניית היסוד לא הופסקה העבודה.

 

בורהאן מנסור שנפגש עם ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי בעניין, קיבל הבטחה שהוא אישית דואג לביטול הצוו הזה, ועוד נטען שרפיק חלבי לא אישר לאף אחד לבנות בכביש מתוכנן.

 

חשוב לציין שגם עו"ד ראיד שנאן מנכ"ל המועצה הדתית הדרוזית מעורב בעניין ועירב את השייח' טריף, מה שמספר בורהאן שהשייח' אישית מעורב ושעו"ד ראיד הודיע על מעורבותם בביטול העניין, מנכ"ל המועצה הדתית הדרוזית עו"ד ראיד שנאן:"רק היום הנושא בא לידיעתנו, הסברנו שיכלנו לדחות את השימוע וזה מה שנוביל". 

 

בורהאן:"אני רוצה לחיות בכבוד, אין לי עניין בשום דבר שקורה, איפה המועצות והציבור? למה כולם שותקים ולא צועקים לשמיים ומתנגדים על כל מה שקורה לנו?, אני ומשפחתי ועמיתים שלי בענף הבניה נפגעים בכל יום, מצבנו לא טוב והפגיעה הכלכלית קשה ביותר".

 

עוד בנושא: בונים ללא היתר בכפרים לא כדאי לכם להמשיך, החוק יאפשר להתחשבן עם כל מי שבונה ללא היתר, יוטלו קנסות מנהליים על עבירות בניה עד 300 אלף שקל.

 

פורטל הכרמל

תגובות

9. בחור לפני 3 חודשים
תמשיכו לבכות יא אוכלי חינם כלבים מושחתים
8. מן הישוב לפני 3 חודשים
לכל יפי הנפש
7. למגיבים 5+6 לפני 3 חודשים
כל עוד אתם רחוקים
6. עספאויי לפני 3 חודשים
עבריינים נזה בדיוק התיאור שלך בורהאן
5. מבין עניין לפני 3 חודשים
הבעיה העיקרית אנחנו
4. בכיר לפני 3 חודשים
בורהאן אתה לא אשם מי שאשם אלו שמפריעים לקידום התכנון
3. عسفيا לפני 3 חודשים
ابو الحلول رفيق
2. من البلد לפני 3 חודשים
للسيد برهان منصور
1. ראש מועצה לפני 3 חודשים
תכנון

מומלצים