הקוסם מארץ עוץ

עיבוד לקלאסיקה המופלאה מאת פרנק באום. ההצגה מספרת את סיפורם של דורותי, ילדה מתוקה ותמימה וטוטו כלבה האהוב, הנסחפים בעקבות סופת ציקלון לארץ עוץ הרחוקה והקסומה. דורותי, שכל רצונה הוא לחזור הביתה, פוגשת מכשפה טובה המייעצת לה ללכת אל הקוסם הגדול מעיר הברקת בתקווה שיוכל להגשים את משאלתה לחזור אל משפחתה. הדרך לקוסם הופכת למסע הרפתקאות בארץ פנטזיה.

23.09.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הקוסם מארץ עוץ

הקוסם מארץ עוץ של תאטרון השעה הישראלי

 

תאטרון השעה הישראלי פותח את עונת חגי תשרי עם הקוסם מארץ עוץ (22.9, 29.9) הענק וגנו (20.10), המחזמר "כובע הקסמים" של לאה גולדברג (29.10)

 

 


במהלכה פוגשת דורותי דמויות מצחיקות ומרגשות המבקשות להיעזר ביכולותיו של הקוסם להגשים את משאלות ליבן: קשי – הדחליל החביב וחסר המוח, שכל רצונו הוא לזכות בחכמה. פחי – איש הפח החולם לזכות בלב כדי להרגיש ולאהוב. אריה – האריה הפחדן שמחפש אומץ. מסעם של החברים רצוף מכשולים, ובמהלכו יילמדו על חברות, עזרה לזולת, טוב לב ואהבת הבית והמשפחה.מה מצפה להם בעיר הברקת? מה יגלו על הקוסם מארץ עוץ? האם יצליחו להגשים את משאלותיהם?

מחזה: אורלי ישועה ויהונתן שוורצברג, בימוי: משה קפטן, מנהלת הפקה: חמוטל פוסקלינסקי-שחורי, מוזיקה: אביב קורן, פזמונים: אורלי ישועה, יהונתן שוורצברג, אביב קורן, מיקסים: איתי אלטר אולפני אלט, תופים: רן גנז, בס: אופיר בינימינוב, גיטרות: עומר אשר, קלרינטים: תומר עמיקם, הקלטת שירה: אולפני מצלול, קולות: קאסט ההצגה ויובל טריסקר, כוריאוגרפיה: אביחי חכם, עיצוב תפאורה: סבטלנה ברגר, עיצוב תלבושות: טל קילשון, עיצוב תאורה: קרן גרנק. שחקנים: אור משיח/ חנן שוורצברג, גיא עקיבא/ עדן אמסילי, דניאל סבג, סיון קינר קיסינג'ר, גל שלום כהן, עודד מנסטר/ מוטי וסרמן, נעמה פורת/ תמר עמית יוסף

מועדים ומיקום:

22.9.24 שלישי 17:30 חוף אשקלון, 25.9.24 רביעי 17:30   מגידו

הענק וגנו 
עיבוד בימתי מרהיב לספרו של אוסקר ווילד . מאת אפרים סידון ובבימוי משה בן שושן ורענן ניסים פררה  סיפור על ידידות מופלאה ומפתיעה בין ילד קטן ורגיש לבין ענק שלמראית עין נראה מפחיד אך בתוך תוכו עדין וחושש מפני הילדים. חום ליבו ותבונתו של הילד ימיסו גם את ליבו הקפוא של הענק  - וגנו של הענק יהפוך לגן המשחקים של כל ילדי השכונה. זו הצגה מלאת רגש והומור המוכיחה שמי ששופט לפי מראה חיצוני עלול להפסיד חבר אמיתי וכי טוב לב ודאגה לזולת היא המתכון הטוב ביותר לידידות אמיתית

בהשתתפות: בל וענונו / ענבל ארז, לידור אדמוני , דור אלמקייס/ רענן ניסים פררה , הדר ברנשטיין / גל שיטרית , רוי אברמוביץ'.
 מועד ומיקום: 20.10 היכל התרבות יהוד (סוכות) בשעה 11:00

 

כובע קסמים– הצגה חדשה!

ע"פ ספרה הקסום והאהוב של לאה גולדברג "כל הימים, כל הימים חולמת אני על כובע קסמים.

כובע קטן, מקושט נוצה, העושה כל מה שאני רוצה."...

איילת יוצאת להרפתקה מוסיקלית וצבעונית, בה היא לומדת שלעולם אסור לוותר על החלומות שלנו, משום שהקסמים הכי יפים מתרחשים שחלומות מתגשמים. בעזרת חבריה למסע, היא מגלה שבזכות הקשבה לאמת הפנימית שלה והתמודדות עם האתגרים בדרך אל החלום, היא יכולה לחולל קסמים.

 

מחזה : עודד אהרליך , בימוי: אלדר גוהר-גרויסמן , תפאורה: נאווה שטר , מוסיקה: ליאור רונן , תלבושות: אלה קולסניק , כוראוגרפיה: מיכל שי , תאורה: זיו וולושין . שחקנים: אביב ונטורה , מאיה מדג'ר , דביר מזיא , לירן מזרחי , גיא עקיבא.
מועד ומיקום: 29.10 שלישי בשעה 17:30 בבאר טוביה


תיאטרון השעה הישראלי לילדים ונוער הנו תיאטרון הילדים הגדול והמוביל בישראל. כשמו של התיאטרון כך יצירתו - ענייני השעה. ברפרטואר התיאטרון תוכלו למצוא כ-60 הצגות שונות הנוגעות בנושאים חשובים ועמוקים בחברה הישראלית ובעולמם של הילדים לצד קלאסיקות אהובות ומהנות לכל המשפחה כדוגמת: הקוסם מארץ עוץ , אליס בארץ הפלאות , פיטר פן, הדייג ודג הזהב ועוד.
 

תגובות

מומלצים