תעודת הוקרה לד"ר אשקר ג'לאל

בטקס הוקרה והערכה על תרומה למערכת הבריאות בישראל, שהתקיים השבוע בלשכת שר הבריאות בירושלים העניק השר ח"כ אוריאל בוסו, תעודת הוקרה לד"ר אשקר ג'לאל, מומחה לרפואה פנימית ורפואה דחופה, מנהל משותף במרפאת באקה אל־גרבייה של מאוחדת ומנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית חולים הלל יפה.

28.09.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תעודת הוקרה לד"ר אשקר ג'לאל

ד''ר אשקר מקבל את התעודה משר הבריאות צילום דוברות מאוחדת

 

התעודה הוענקה לד"ר אשקר על תרומתו הייחודית בתחום הבריאות, על מסירותו ללא סייג במישור הטיפולי והאנושי, על העזרה למטופליו, התנדבותו ופעילותו האקדמית. שר הבריאות בוסו הביע את הערכתו העמוקה לפועלו ועשייתו של ד"ר אשקר שרבים זכו לטיפולו ולתמיכתו. 

 

מוחמד עבד אלרחמאן מנהל מחוז צפון של מאוחדת: "ד״ר אשקר הקים ביחד עם ד״ר סייף אבו מוך את מרפאת מאוחדת בבאקה אל-גרבייה, ושניהם מובילים אותה. כרופא משפחה שומר ד״ר אשקר על רצף טיפולי ותקשורת שוטפת 24/7 עם מטופליו והוא עושה זאת במקצועיות ובמסירות המשמשות דוגמה לשאר הצוות והרופאים".

 

ד"ר אשקר ג'לאל, הודה לשר הבריאות ולאנשי לשכתו על מתן האמון בו ועל תעודת ההוקרה והוסיף: "לעשייה שלי ולהישגים שותפים אנשי רפואה רבים בקופת חולים מאוחדת ובהזדמנות זאת אני רוצה להודות להם ולמנהל מחוז הצפון, מר מוחמד עבד אלרחמאן, על הובלתו להישגים משמעותיים בכל המישורים על פי החזון של מאוחדת. אני גאה להיות חלק ממשפחת מאוחדת".

 

תגובות

מומלצים