פריד גאנם על רצח המאבטח אדיר ז"ל

רצח מאבטח ראש עיריית טייבה אדיר גאנם תפס את העיר מגאר והמשפחה לא מוכנים, ראש עיריית מגאר עו"ד פריד גאנם בשיחה לפורטל הכרמל והצפון "לא ניתן לספר הרבה מאחר ויש צוו איסור פרסום, מי שביצעו את הרצח הם חיות ללא אלוהים, פחדנים יורים ובורחים, אדיר רצה להתפרנס, רק שבוע בעבודה הזו".

22.04.2023 מאת: חסין חלבי
פריד גאנם על רצח המאבטח אדיר ז"ל

 

אלפים ליוו את אדיר לדרכו האחרונה בעיר מגאר בה נולד וגדל, צעירים, בני משפחה, חברים והמון בית ישראל, מצאו לנכון להגיע ולהשתתף במסע ההלוויה שהתקיים בשעת ערב במגאר.

 

 

 

 

ראש עיריית מגאר עו"ד פריד גאנם, חבר אישי של אביו של אדיר, דיבר על המשפחה השכולה ותרומתה לעיר ולמדינה, היום במשפחה יש אחים שמשרתים במג"ב ובבתי הסוהר, צעירים מצליחים, לאדיר יש 5 אחים ואחיות, אדיר ספר במקצועו, ורק לפני שבוע התחיל בעבודה באבטחת ראש העיר טייבה שועאע מנצור מסארוה, אדיר היה צמוד למסארוה בכל מקום.

 

 

 

 

המשטרה הודיעה שאירוע הירי לעבר ביתו של ראש עיריית טייבה בלילה ב- 21.4.23, בו נורה למוות המאבטח אדיר גאנם, הינו אירוע שני, שקדם לו אירוע ירי בתאריך 9.3.23 . הצו אוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקיֹרה ופרטי חשודים ותוקפו שבוע ימים עד תאריך 27-4-2023, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז בראשות ממ"ז מרכז, ניצב אבי ביטון.

 

 

 



בימ"ש השלום הוציא צו איסור פרסום בתיקים: 173286/2023, ו- 110200/2023, הנחקרים בימ"ר מרכז, שעניינם שני אירועי ירי לעבר בית ראש עירית טייבה.

 

 

 

 

פריד גאנם פנה להרגיע את הרוחות, במיוחד בקרב המשפחה שאבדה את היקר לה מכל, "אדיר היה בן לכולנו, כל הכפר אהב והעריך אותו, אדיר רק התחיל בעבודתו עם ראש עיריית טייבה וכבר נוצר קשר אישי בין השניים, ראש העיר שועאע מנצור מסארוה ביקש להגיע לנחם את המשפחה".

 

 

 

פריד: "אני מקווה שהמשטרה תשים את ידה על הרוצחים השפלים, אשר אין להם אלוהים ואין להם שום ערך לחיים, הם מגיעים ורוצחים למען הכיס שלהם, יורים ובורחים, איזה דת מסכימה לדבר כזה?, אנחנו עוד בהלם ולא מעכלים את האבידה".

 

 

 

פריד: "הסיפור של אדיר הוא התחלה לדרישה מכל מי שאחראי על הביטחון האישי של כל אזרח במדינת ישראל, אני מאמין שהמשטרה כרגע פועלת בצורה רצינית לעשות סדר ולהביא את רוצחי אדיר לכלא, שישבו שם עשרות שנים עד שימותו".

 

 

 

פריד: "אני יודע שיש כל מני ראשי ערים ומועצות שמאוימים, אצלנו במגאר אין דבר כזה ואני לא מאויים".

 

 

 

ראש עיריית מגאר פריד גאנם בעניין רצח אדיר

תגובות

מומלצים