מהו ביטוח נסיעות לחו"ל המשתלם ביותר?

במילים פשוטות, ביטוח הנסיעות לחו"ל המשתלם ביותר הוא זה אשר עונה על הצרכים שלכם, אבל בתקציב הנכון. כיצד מוצאים את הביטוח המתאים ביותר לסוג הנסיעה לחו"ל? בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם מידע שיעשה לכם סדר בנושא – קראו כאן

21.06.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מהו ביטוח נסיעות לחו"ל המשתלם ביותר?

depositphotos

 

2 הפקטורים החשובים בבחירת ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל המשתלם ביותר הוא זה שמציע את היתרונות הנכונים לכם, כמו גם את השירותים שיכולים להפוך את הנסיעה שלכם ליותר חווייתית ורגועה נפשית. ישנם מספר קריטריונים לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל משתלם, כאשר הפקטורים החשובים ביותר הם כמובן סוג הכיסוי וכן הגובה שלו. אם מדובר על החזרים של הוצאות רפואיות, חשוב לקחת בחשבון כי חלק מהחברות מספקות כיסוי לא רק יותר רחב, אלא גם גבוה יותר. לצורך העניין, חברות ביטוח מוכרות בדרך כלל מציעות החזרים רפואיים עד כ-3 ואפילו 5 מיליון ₪.

 

כיצד בודקים מהו הביטוח הרצוי לנו?

על מנת לבדוק מהו סוג הביטוח המומלץ לנסיעתכם, אנחנו ממליצים לערוך השוואה קצרה, או לצורך העניין – סקר שוק. קודם כל, בדקו באתר הרפליי לגבי סוגי ביטוחים שונים והמחירים שלהם, שכן אתר זה מאפשר סקירה נרחבת ומקיפה של השוק. בתוך כך, אנחנו ממליצים לפעול בשיטה הבאה ולפי סדר הדברים הבא:

 

  • השוואת ביטוחים: בצעו השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר במהלך ההשוואה יהיה מומלץ לבחון לפחות 3 הצעות מחירים שונות מאת חברות הביטוח. אם אתם רוצים, אפשר לעשות את זה גם טלפונית, אבל עדיף בצורה מקוונת באתר הרפליי, המהווה בית השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל.
  • אופן קבלת ההחזר: ישנן חברות ביטוח אשר מספקות את ההחזרים, במקרה של הפעלת הפוליסה, בצורה זריזה יותר מאשר חברות אחרות. למשל, חלק מהחברות מספקות החזרים כספיים באמצעות BIT בצורה מיידית, אחרות עשויות לעכב את מתן ההחזר הכספי.
     
  • תמיכה בעברית 724: אם אתם טסים לחו"ל, יש סיכוי סביר שאתם תהיו באזור-זמן אחר, לכן חשוב לוודא שאתם יכולים לקבל שירות טלפוני מחברת הביטוח בכל עת סביב השעון. אם לא ניתן טלפונית, חברות רבות מפעילות אפליקציות עם תמיכת-צ'ט בלייב.

 

בואו נדבר מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל

לסיכום, ביטוח נסיעות לחו"ל, שהוא משתלם, הינו ביטוח אשר מאפשר להנות מהוזלת עלויות. עם זאת, אנחנו ממליצים לפעול בשיקול דעת ולבחור את הפוליסה שהיא לא בהכרח הזולה ביותר, אלא גם המקיפה ביותר. באופן כללי, מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לנוע בין 3 דולר לבין 7 דולר ומעלה ליום, לעיתים עם 10 – 15 דולר ומעלה, תלוי בסוגי ההרחבות. זכרו, מה שיוצא עשרות שקלים עבור אדם בודד, יכול להסתכם במאות ואלפי שקלים כאשר מדובר בקבוצת אנשים. לכן הצעד הראשון תמיד יהיה השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

תגובות

מומלצים