הטבריינית הזו אומנם משגעת את יזמי הנדל"ן, אבל זה בדיוק מה שמרגיע את תושבי העיר

תחום ההתחדשות העירונית בטבריה שוקק פעילות, ואם היינו עדים להתעוררות של משקיעים ויזמים מחד ותושבי העיר מנגד, הרי שרעידות האדמה שאירעו בזמן האחרון הרעידו את השטח באופן מובהק שהעיר גם את האחרונים שטרם הקיצו מתרדמת החורף.

31.07.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הטבריינית הזו אומנם משגעת את יזמי הנדל"ן, אבל זה בדיוק מה שמרגיע את תושבי העיר

צילום: אושרי ויצמן

 

בין היזמים, חברות הבנייה והקבלנים שמעוניינים לנגוס בנתחי העיר, לא אחת מתעוררות אינטריגות אשר השלכותיהן עלולות לגבות מחיר יקר מכולם, אך בעיקר מאלה שהכי זקוקים לזה, תושבי העיר.

 

באופן פרדוקסלי, בעלי הדירות שמתגוררים במבנים המסוכנים ביותר בעיר שנמצאים על קו השבר הסורי אפריקני, הם אלו שהכי זקוקים לביטחון הזה של בתים מוגנים ושיפור איכות החיים, וכתוצאה מכך, לא אחת, יש מי שמתפאר במצגי שווא אשר מטרתם להשלות, ואף להטעות את התושבים.

 

אף היו כאלה שחתמו במשרדם של עורכי דין מקומיים על הסכמים וזמן קצר לאחר מכן, גילו לפתע שהיזם נטש את הפרויקט והותיר את התושבים אובדי עצות וחסרי תקווה שבכלל יקרה משהו עם הבית שלהם בקרוב. 

 

סיפורים כאלו ואחרים צצים כאן, בטבריה, כמו פטריות אחרי הגשם, אך לשמחת התושבים, יש מי שבא לעשות כאן סדר.

 

 

 

מוריה אברהמי כאן כדי לשרת את טובת התושבים. צילום: אושרי ויצמן.

 

הכירו את הטבריינית שמשגעת את יזמי הנדל"ן

 

מוריה אברהמי, כלכלנית, מוסמכת לליווי בעלי דירות מהרשות הממשלתית, מייסדת ומובילת הפעילות של המנהלת החברתית הטבריינית לפינוי ובינוי ״תתחדשו" , עסקה במהלך העשור האחרון בהכנת דו"חות כלכליים, כמומחית לבניית קהילות, ומי שיודעת איך לנהל את הכוח הקבוצתי למיקסום התמורות של התושבים תוך הגנה על זכויותיהם.

 

היא מגיעה אל לב שכונות המגורים שמעוררות את סקרנות היזמים ודואגת שהדברים ינוהלו כחוק, באופן שיבטיח את שביעות רצון בעלי הדירות ויעלה משמעותית את סיכויי הפרויקט להתממש.

 

ליזמים ולחברות הבנייה זה מרגיש כמו עצם בגרון, הרי האינטרסים הכלכליים שלהם הפוכים לאלו של הדיירים, אך בדיוק מהסיבה הזו היא שואגת את הצורך מהשטח.

 

עשייתה החברתית של מוריה אברהמי לא זרה לטבריינים. מי שמנהלת את קבוצת "הטבריינית ואחותה", אחריה עוקבות עשרות אלפי נשים מטבריה והסביבה, שזוכות לקבל הטבות, סיוע ועדכונים שוטפים במגוון נושאים מרווחה ועד צרכנות. במסגרת פעילות המנהלת החברתית הטבריינית לפינוי ובינוי ״תתחדשו״, שפעילותה זוכה לרוח גבית מהתושבים, מוריה נאבקת על זכויות התושבים ומבטיחה הליך שקוף, וודאי ומוסדר לטובת התושבים.

 

 

הסיכוי הגבוה ביותר שיהיה בכלל פרויקט

 

"תתחדשו" המנהלת החברתית מייצרת לפרויקט ודאות באמצעות הבדיקות המקצועיות בשלבים המקדימים, בודקת היתכנות, עורכת סקרי צרכנים וגיבוש הסכמות, ובאמצעות ״מכרז חברתי-מסחרי״ שמופץ לגופים הגדולים במשק לחברות עם ניסיון אמיתי בתחום הפינוי ובינוי, משיגה הצעות שימקסמו את התמורות ויגדילו משמעותית את הסיכויים ליישום הפרויקט ומימושו בדרך המהירה והחלקה ביותר.

 

 

בנוסף, ועל מנת להגדיל משמעותית את הסיכוי שפרויקט יצא לפועל ולא יתברר בעוד בעתיד כ"טיסה לשום מקום " דואגת אברהמי שאת הפרויקטים בה היא מטפלת ילוו היועצים הטובים ביותר ובעלי הניסיון הרב ביותר בתחום הפינוי ובינוי, בין שמדובר בעו"ד, בשמאי, במודד  או ביועץ ביטוח, כי איך אומרת אברהמי "רק עם נבחרת מנוסה מנצחים." 

 

 

אז למרות שאברהמי לא נתפסת בעיני היזמים וחברות הנדל"ן כמי שעתידה לשרת את טובתם, היא כאן כדי לשרת את טובת התושבים, פעילות שמקבלת רוח גבית ותמיכה מתושבי העיר. משמעות הדבר היא, שרק היזמים שיהיו עם ניסיון מוכח, בעלי יכולת כלכלית, הוגנים ומקצועיים יהיו אלו שיזכו לקחת את הפרויקטים בטבריה על אחריותם, מה שעלול לדלל את נוכחות היזמים וחברות הבנייה בעיר, אבל עתיד לפתוח דלת למי שבאמת רציני ורוצה לדאוג לתושבי העיר וצורכיהם, ובהחלט עתיד להרוויח מכך. מאחלים הצלחה לתושבי העיר.

 

 

לאתר המנהלת:

https://tithadshu.co.il/

 

תגובות

מומלצים