הכדור של ליליאן בידיים שלך

הנשים הצעירות שמוכנות לעזוב הכל ולהתגייס לאסוף תרומות לכפר הילדים בחורפיש, ליליאן נסר אלדין שלא עוצרת לרגע עם הנשים, כולן באות למטרה אחת לחזק את האישה הדרוזית ולתמוך בה בכל, ליליאן וימית והבנות עושות שמח בכדורשת.

04.06.2024 מאת: חסין חלבי
הכדור של ליליאן בידיים שלך

 

טורניר הכדורשת שהתקיים באולם הספורט בבית הספר החדשני בדאלית אל כרמל, הוא פרי עמלה של ליליאן נסר אלדין, יחד עם ימית חסון והשחקניות, שהגיעו לקחת חלק בטורניר, שהיה מרתק, מאתגר ובעיקר מהנה לכל מי שנכח בתחרות.

 

 

ליליאן נסראלדין מאמנת קבוצות כדורשת, עושה את זה שוב כמו בכל שנה, טורניר שכולו חברתי, למען העזרה לזולת, והנשים והצעירות של הכפר שמשחקות כדורשת תחת המועדון של ליליאן מיד נרתמות.

 

 

לרגל חג הקורבן ליליאן נסראלדין גייסה את בנות קבוצות הרשת שלה למשחק, שכל אחת מהשחקניות תרמה כסף, התרומה השנה תועבר לכפר הילדים חורפיש, זו הערכה וכבוד של ההנהלה והבנות, שעזבו הכל והתגייסו למען המטרה. מה שעולה מההתנדבות הזו, שיש לנו חברה טובה ורגישה למצוקת האחר.

 

 

שוחחנו עם ליליאן נסראלדין היוזמת של האירוע, שאמרה: "האירוע מאד משמעותי, אנחנו מקיימות את זה שנה שניה, הבנות משחקות ונהנות ובמקביל תורמות לחברה הנזקקת, השנה החלטנו לתרום את הכסף שאספנו לכפר הילד בחורפיש".

 

ליליאן: "נאחל למחזיק תיק הספורט במועצת דליה איימן פרו המון בהצלחה, אנחנו נהיה איתו בקשר בקרוב, השנה בחרנו בסיסמה הכדור בידיים שלך כי נשים יכולות לעשות הכל ולהצליח, חשוב לי להבליט את הכוח הנשי, לרגל חג הקורבן נאחל חג שמח לכולם".


 

ימית חסון שחקנית כדורשת, שנרתמת לכל פעילות ותרומה למען החברה : "זו תקופה שמחממת את הלב לראות כל כך הרבה עמדות התרמה לנזקקים בכפר לקראת החג, זו חוויה עבור הנשים לקחת חלק בטורניר וגם לתרום לנזקקים".

 

ימית: "המסר בגדול שכל אישה יכולה, הכדור בידיים שלנו ואנחנו כנשים יכולות הכל, הטורניר מחבר בין כל הנשים ומתקיים באווירה טובה ומיוחדת, תודה לכל הנשים שלקחו חלק במיזם".

 

 

את שולחן הכיבוד המיוחד שכלל עוגיות בריאות וקינוחים ללא מוצרי חלב, הכינה סיואר נסראלדין מנסור אמא של ג'ולי, שמנהלת את sweet piece .

 

 

פורטל הכרמל והצפון ימשיך ללוות את הפעילות של מועדון הכדורשת ליליאן, ומאחל לנשים הרבה הצלחות והישגים.

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים