מעוורים את ארגוני הפשיעה

המאבק בפשיעה במחוז צפון, בפעילות של שוטרי מחוז צפון ולוחמי מג"ב כחלק ממבצע "בלימת חרום" עליו הכריז מפכ"ל המשטרה פשטו אתמול עשרות שוטרים על מספר מוקדי שליטה המשויכים לארגון פשע בעיר נצרת, בהם מסכי ענק ומצלמות שחלשו על המרחב הציבורי לאורך עשרות ק"מ בעיר נצרת והסביבה.

19.09.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מעוורים את ארגוני הפשיעה

צילום דוברות המשטרה

 

אתמול, 18/09/24 פשטו עשרות שוטרים ולוחמי צפון על מספר מתחמים של ארגוני פשע בעיר נצרת. הכוחות פירקו מצלמות ששימשו לאיסוף מידע חזותי ותפסו ציוד טכנולוגי רב בניהם חמלי מצלמות שתיעדו את המרחב הציבורי לאורך עשרות ק"מ.

 

חקירות של ארועי אלימות הביאו למסקנה כי הגורמים העבריינים הפעילו את המצלמות על מנת להשיג מודיעין על גורמים עימם הם מסוכסכים. המצלמות ושידורי הוידאו היו מגיעים לחמ"לי איסוף, בהם היו צופים העבריינים באמצעות מסכי טלויזיה גדולים. במסגרת הפעילויות נתפסו מספר מצלמות ופורקו חמלים. 11 חשודים עוכבו לתחנת המשטרה להמשך חקירתם.

 

מהמשטרה נמסר: "פעילות זו נועדה לשפר את תחושת הבטחון של התושבים בישוב ,שמצאו את עצמם במצב בו הם מרגישים כי הם נתונים במעקב ופרטיותם נפגעת. אנחנו ממשיכים במאבק בגורמים העבריינים בכל הכלים העומדים לרשותנו ופועלים כל הזמן לשכלל את היכולות ודרכי הפעולה שלנו כנגדם".

 

תגובות

מומלצים