מכרו סיגריות מזויפות ובשר לא ראוי למאכל

במסגרת מבצע אכיפה, המשטרה עצרה ועיכבה לחקירה שני בעלי עסקים, תושבי העיר עכו, שמכרו בשר שאינו ראוי למאכל אדם, ומוצרי מין וכדורים ללא מרשם וללא כל פיקוח, המשטרה תפסה מעל 28,000 סיגריות החשודות כמזויפות, וכ-50 ק״ג בשר לא ראוי למאכל.

19.09.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מכרו סיגריות מזויפות ובשר לא ראוי למאכל

צילום דוברות המשטרה

 

עשרות אלפי סיגריות בשווי של מעל 46,000 אלף ש"ח החשודות כמזויפות, כדורים ללא מרשם, תרופות ללא מרשם , מוצרי מין וכ-50 ק"ג בשר לא ראוי למאכל נתפסו במבצעי אכיפה בעכו.

 

בעלי העסק עוכבו לחקירה בתחנת עכו וצפויים להירשם לחובתם קנס בסך כולל0 של כ-100 אלף ש"ח.

 

משטרת עכו במחוז חוף בהובלת משרד הרישוי התחנתי בשיתוף פעולה עם משרד השיטור העירוני הובילו פעילות התקפית בשיתוף פקחי הפדרציה לקנייו רוחני, נגד סחר בטבק מוברח האסור למכירה בארץ - מעל 28,000 סיגריות החשודות כמזויפות נתפסו במבצע ממוקד בעסק בעיר.

 

יחידת השיטור העירוני של משטרת עכו יחד עם פקחי הרשות המקומית, הובילו פעילות לאיתור מכירת מוצרי טבק מזויף, במטרה לאתר סוחרי טבק המציעים את מרכולתם בניגוד לחוק לתושבי העיר.

 

במהלך הפעילות, הגיעו שוטרי ופקחי היחידה יחד עם פקחי הפדרציה, לעסק בו נמכרו מוצרי טבק, שעפ"י החשד מזוייפים, בנוסף באותו בית עסק נמכרו על פי החשד כדורים מחוייבי מרשם, מוצרי להגברת מיניות, תרופות מחוייבי מרשם וכל זאת בניגוד לחוק וללא כל פיקוח.

 

סה"כ נתפסו בפעילות 136 פאקטים שהכילו כ  29,000  סיגריות בשווי מוערך של 46,000 אלף שקלים. כמו כן, שווי המס בגין מוצרי הטבק שעפ"י החשד לא שולם ע"י החשודים, נאמד בכ- 32,000 אלף שקלים.

 

כאמור בעל העסק תושב עכו בשנות ה-30 לחייו עוכב לחקירה בתחנה בסיומה שוחרר בתאים בהתאם לעמידה בערבויות וצפוי להיקנס בקנס של כ100 אלף ש"ח.

 

בפעילות נוספת של משרד רישוי ושיטור עירוני תחנת עכו בשיתוף פעולה עם יחידת הפיצוח של משרד החקלאות הפיקוח והוטרינר העירוני, בוצעו בדיקות במספר אטליזים בעיר עכו, באטליז אחד נחשפו בשרים לא למאכל אדם ונשמרים בתנאים לא ראויים.

 

בעקבות כך הוחרמו כ- 50 ק״ג בשר מעסק זה שיעברו להשמדה. בעל העסק זומן להמשך הליך חקירה וטיפול  עם משרד החקלאות ומשרד הבריאות.
 

 

פורטל הכרמל

צילום דוברות המשטרה

תגובות

מומלצים