תכנית המתמטיקה שהובילו נפתלי בנט ומהנא פארס נכשלה

תוצאות שמפרסם משרד החינוך במקצוע המתמטיקה רושמות ירידה, כזכור תכנית חמש פי שתיים שאמץ שר החינוך נפתלי בנט, שמינה את מהנא פארס להוביל את התוכנית, רשמה ירידה משמעותית ולא שיפור כמו שהובטח להורים, עכשיו מאשימים את שנת הקורונה והמלחמה.

02.10.2024 מאת: חסין חלבי
תכנית המתמטיקה שהובילו נפתלי בנט ומהנא פארס נכשלה

 

בתאריך 26-8-2015 מהנא פארס מונה ע"י שר החינוך לשעבר נפתלי בנט להוביל את מהפכת 5 יחידות מתמטיקה בישראל, בנט כתב שפארס הוא האיש המוכשר ביותר בישראל לתפקיד זה, מהנא פארס היה אז האחראי על החינוך הדרוזי בישראל.

 

השר נפתלי בנט כתב דאז, "הכירו את מוהנא פארס, האיש שמיניתי להוביל את מהפכת 5 יחידות מתמטיקה בישראל, מוהנא פארס היה עד כה האחראי על החינוך הדרוזי בישראל, ״שלפתי״ אותו משם כדי להוביל את התכנית הלאומית במתמטיקה, הוא יסודי, מעמיק, צנוע, ומבין ניהול ופדגוגיה לעומק. יש לו גם נשמה גדולה, לא מיניתי בגלל היותו דרוזי, אלא בגלל שהוא האיש המוכשר ביותר בישראל לתפקיד זה, אך בהחלט אני שמח לראות דרוזים בתפקידים הבכירים ביותר בישראל, אני מאחל למוהנא ולכולנו הצלחה במשימה: החזרת המדעים והמתמטיקה למרכז".

 

 

פורטל הכרמל והצפון עקב אחרי התכנית במשך שנים, שבסופו של דבר התכנית עבדה בהרבה בתי ספר בארץ, חוץ הדרוזים דאלית אל כרמל ועוספיה מבכפרי רכס הכרמל, ואת השאלות למה, צריך להפנות למהנא פארס.

 

תגובות

מומלצים