נפתח מעון ילדים חדש בשכונת שער הגיא ביקנעם

רשת המרכזים הקהילתיים יקנעם, מבית החברה למתנ"סים, שמחה להודיע על פתיחתו הקרובה של מעון ילדים חדש בשכונת שער הגיא. המעון החדש, הממוקם בדרך הארגמן 1, מצטרף למעון ניצנים הוותיק ומעניק לתושבי יקנעם מענה איכותי נוסף לצורך הגובר בטיפול בילדים הצעירים.

30.09.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נפתח מעון ילדים חדש בשכונת שער הגיא ביקנעם

צילום אלבום פרטי

 

בדומה למעון ניצנים הטוב והמוכר, בניהולה של לימור מקונן, המעון החדש ישים דגש על חינוך איכותי ומחבק, המבוסס על ערכים של מקצועיות, כבוד, קהילתיות ושמחת חיים. צוות חינוכי מקצועי ומיומן יעניק לילדים סביבה עשירה ומגוונת, שתעודד את התפתחותם האישית, החברתית והקוגניטיבית.
 

 

המעון יפעל תחת פיקוח משרד החינוך ויקפיד על כל הנחיות הבטיחות והתברואה. ההורים ייהנו מליווי מקצועי והדרכה פדגוגית מטעם רשת "התחלה חכמה", שתסייע להם ללוות את התפתחות ילדם בצורה מיטבית.

 

 

ההרשמה למעון החדש נמצאת בימים אלו בעיצומה, והפתיחה הרשמית מתוכננת להתקיים לאחר חגי תשרי תשפ"ה. ההורים מוזמנים להזדרז ולהבטיח מקום לילדיהם במעון החדש והמודרני.

 

 

ליאור בכר, מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים יקנעם: "אנו נרגשים לפתוח את שערי המעון החדש, פרי שיתוף פעולה פורה בין עיריית יקנעם ורשת המרכזים הקהילתיים. האמון הרב שהורים רבים מעניקים לנו מהווה עבורנו מוטיבציה להמשיך ולהשקיע במתן מענה לצרכיהם של הילדים הצעירים ביקנעם. אנו מודים לראש העיר רומן פרס על תמיכתו הנמשכת בפרויקטים לטובת הילדים והמשפחות בעיר, ומזמינים את ההורים המעוניינים להצטרף אלינו ליצור קשר ולהבטיח את מקומם של ילדיהם במעון החדש".

 

תגובות

מומלצים