שוטרי דליה ועוספיה נפגשים מחוץ לקופסה

יוזמה יחודית מסוגה שמובילים רפ"ק ענאן זידאן, רס"ב וסים חסון ואחמד כיוף, מפגש של כל השוטרים ביום חג סבאלן עה"ש, מפגש מגבש שמאחד את כולם ומציין את זכרם של השוטרים שנפלו במילוי תפקידם, אלו שוטרים שבאים מיחידות חשובת במשטרת ישראל, שוחחנו עם ענאן ווסים.

10.09.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון

 

האירוע התקיים במתחם הארועים אלמוניר, בהנהלת מוניר ביראני, בהשתתפות כ-170 שוטרים תושבי דאלית אל כרמל ועוספיה מכלל היחידות והמרחבים.

 

 

רפ"ק ענאן זידאן: "מדובר ביוזמה פרטית לחלוטין, שלי ושל ויסאם חסון ואחמד כיוף, המטרה שלנו להכיר תודה והערכה לשוטרים של דאלית אל כרמל ועוספיה, שמפוזרים בכל המחוזות, היחידות והמרחבים. זה דבר שמחזק קשרים בין השוטרים ומגבש אותם יחד, וזאת כדי שיהיה לנו נציג בכל מקום במשטרת ישראל. הרמנו אירוע גדול זו השנה הרביעית. אנחנו נפגשים לזכר הנופלים ולחזק את תחושת הגאווה והגיבוש שלנו".

 

 

רס"ב וסים חסון מהיחידה הטקטית: "כ-170 שוטרים מדליה ועוספיה הגיעו לאירוע, זה דבר שמצריך הרבה עבודה ולוגיסטיקה, להביא את השוטרים לרדת מהשגרה ליום גיבוש. מה שמאפיין את האירוע שכל שוטר מגיע ממקום אחר ממגוון יחידות, זה נותן חוויה של ביחד. אירוע כזה מקרב את כולם ועושה טוב לכולם, להיות יחד ולשים את העבודה בצד. בהמשך אנחנו חושבים לעשות אירוע בהשתתפות הנשים, להם יש חלק גדול ומשמעותי, שהן תמיד נותנות לנו גיבוי ותמיכה".

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים