שהדרוזים בחדר בסוריה יתרחקו מהאיראנים

בסוף השבוע צה"ל תקף בדרום מערב הכפר הדרוזי חדר בגולן, בגבול מגדל שמס ברמת הגולן, מטרות אויב שסיכנו כוחות צה"ל הפועלים באזור, כוחות אויב של חזבאללה ואיראנים מנסים להיטמע באוכלוסייה המקומית מה שמסכן את כל האזור, צה"ל נדרש לתקוף כל מטרה חשודה שיכולה לסכן כוחות צה"ל ותושבי מדינת ישראל.

19.10.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שהדרוזים בחדר בסוריה יתרחקו מהאיראנים

 

דיווח של מקורות תקשורת סורים על תקיפה ישראלית על אזור עין אלבום "عين البوم" באדמות החקלאיות של הכפר הסורי חדר , כידוע הכפר חדר הינו כפר דרוזי הנמצא תחת השלטון הסורי הכפר גובל באדמות מגדל שמס.

 

בשבוע שעבר דיווחנו שצה"ל נכנס לשטח סוריה בגולן, לפי פרסום בתקשורת הסורית, שכוח טנקים של צה"ל נכנס לשטח הכפר קודנה "كودنة" מערבית לקונטרה, שם הטנקים התחפרו מול תל אלחארה الحارة שיש בה כוחות רוסים, הסורים דיווחו על הרוג ונפגעים מהכוח הלאומי הסורי מאש צה"ל, המטרה מכניסת צה"ל הכוח האיראני שנמצא בערים דרעא קונטרה וסויידא ולהוות מכשול חדירה לארץ.

 

מזה תקופה שאנחנו עדים להתבוססות איראנית בגולן הסורי, דבר שישראל רואה בו סכנה ממשית, וכבר היו מקרים שירו מהאזור הזה לישובים ישראלים.

 

האיראנים מנצלים את המצוקה הכלכלית של התושבים הסורים בכפרים, ומגייסים רבים מתוכם ונותנים להם פרנסה ועזרה, רפואה, מזון, חימום בחורף ובעיקר המקומיים משכירים בתים לאנשי חזבאללה, התושבים המקומיים גם מוצאים פרנסה טובה בהתגייסות למיליציות האיראניות.

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים