שב"חים מאיו"ש נתפסו בחיפה ודלית אל כרמל

לא ברור איך אנשים ממשיכים לתת מחסה לתושבי יהודה ושומרון ללא אישורי כניסה, אחרי אירועים קשים ששב"חים היו מעורבים בהם ואשר רצחו אזרחים ישראלים, היום המשטרה פעלה ולכדה 2 שב"חים תושבי ג'נין שאותרו ברכב בדלית אל כרמל, השניים נעצרו.

23.10.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שב"חים מאיו"ש נתפסו בחיפה ודלית אל כרמל

 

3 שב"חים תושבי איו"ש נתפסו בחיפה ודלית אל כרמל בפעילות משטרתית, שב"ח תושב רמאללה הועסק במסעדה בחיפה. המסעדה נסגרה.

 

2 שב"חים תושבי ג'נין אותרו ברכב בכפר דלית אל כרמל ונעצרו, משטרת ישראל פועלת כל העת לאכיפה ממוקדת נגד עבירות כניסה לישראל שלא כחוק שב"ח, לצד עבירות של העסקה, הסעה והלנתם של אותם שוהים בלתי חוקיים, שחלקם מעורבים בפעילות פלילית וחלקם מעורבים גם בעבירות ביטחוניות וטרור.

 

בתוך כך, במסגרת מבצע "בלימת חירום" במאבק בפשיעה עליו הכריז המפכ"ל, שוטרי תחנת חיפה ונשר ממרחב כרמל במחוז חוף ביצעו פעילות יזומה אמש בחיפה ודלית אל כרמל, במהלכה אותרו פלסטיני תושב רמאללה בן 34 שעבד במסעדה ללא אישורי שהייה בישראל כמתחייב בחוק.

 

כאמור חשוד תושב רמאללה בן 34 נעצר לחקירה בתחנת חיפה יחד עם בעל בית העסק בשנות ה-20, תושב חיפה בסיום חקירתם נעצרו ונכלאו.

 

בפעילות נוספת לאיתור שוהים בלתי חוקיים, ביצעו שוטרי תחנת נשר ממרחב כרמל פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, במהלך הפעילות הבחינו השוטרים ברכב אשר עורר את חשדם, במהלך בדיקת הרכב עלה כי 2 נוסעי הרכב תושבי ג'נין ללא אישורי שהייה כחוק.

 

כאמור 2 השב"חים תושבי ג'נין והמסיע תושב אבו סנאן נעצרו לחקירה בתחנה בסיומה השב"חים נעצרו, המסיע שוחרר בתנאים בהתאם לעמידה בערבויות. הרכב בו נתפסו נתפס ונגרר לתחנה, בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט אם הרכב ממשיך לחילוט. היום בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

 

משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק ולפעול לאיתור שוהים בלתי חוקיים בישראל, ואלו המסייעים להם בכך שמעסיקים, מלינים או מסיעים אותם בניגוד לחוק, ובכך מסכנים את שלום הציבור ובטחונו. במקרים אלו, המצב את הדין עם המעורבים במישור הפלילי לצד המישור המנהלי, על כל המשמעויות לכך.

 

תגובות

מומלצים