ראש עיריית טייבה האחרון שדיבר עם אדיר גאנם ז"ל

ראש עיריית טייבה שועאע מנצור מסארווה, בעקבות הירצחו של המאבטח האישי שלו אדיר גאנם ז"ל ממגאר, בשיחה לפורטל הכרמל והצפון על מה שקרה ואיך הוא מרגיש אודות המצב שנוצר, שועאע:"לא אנוח עד שיתפסו את רוצחי אדיר, לגבי הקטטה בכרמל המשטרה התבלבלה בדיווח".

22.04.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון

ראש העיר טייבה שועאע מנצור מסארוה

 

ראש עיריית טייבה שועאע מנצור מסארווה:"שולח תנחומים לעדה ולמשפחת אדיר ז"ל, הרוצחים בעצם רצחו אותי כי הכוונה הייתה לרצוח אותי, אדיר הוא החלל של כל החברה הערבית, המסר שמי שעשו את זה בני עוולה שלא מייצגים את החברה, לא אנוח כל עוד המשטרה לא שמה את ידה על המרצחים".

 

 

 

שועאע מנצור מסארווה:"אני מאובטח מזה חודשיים, אני מנעתי השתלטות על נכס ציבורי והרסתי בניה לא חוקית, אז ירו לי על הבית, אני מסרתי את השם של אותו אדם למשטרה. אני האחרון שדיבר עם אדיר לפני שנרצח, כשחזרתי הביתה בסביבות 12.30, אדיר קיבל את פניי, לחץ לי יד ואיחל לי חג שמח, הוא האחרון שסגר את חומות הבית אחריי".

 

 

 

שועאע מנצור מסארווה:"בשישי השתתפתי בהלוויה של אדיר ז"ל אני ועוד נציגות רחבה מטייבה, ביום ראשון אנחנו מגיעים מטייבה לבית האבלים, אני לא באתי להיאבל, אני האבל על הרצח של אדיר, אני מרגיש אבל כאילו נרצח לי בן, נמתין לתוצאות החקירה של המשטרה".

 

 

 

שועאע מנצור מסארווה:"היום שוחחתי עם ראשי המועצות בדליה ועוספיה והבהרתי שהייתה טעות של המשטרה לפרסם שהאנשים שהיו מעורבים באירוע בדליה הם מטייבה, הם מעיר אחרת וכנראה היה בלבול בפרטים".

 

 

 

שועאע מנצור מסארווה:"אני מוקיע את פרסום סרטון הרצח על ידי כל מני אנשים, לו יש משפחה וזה פוגע ברגשות, המנוח הוא בן המגזר הערבי כולו ואנחנו נעשה הכל כדי להפיק לקחים שכולנו אחים, ודי בזה שאדיר פדה אותי בדמו, די שכולנו נתאחד סביב הזכרון שלו".

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים