נלכדו שני רוצחיו של אדיר גאנם ז"ל

בתאריך 21 לאפריל 2023 נרצח ביריות מטווח קצר אדיר גאנם מהעיר מגאר שהיה המאבטח של ראש עיריית טייבה, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז בראשות ממ"ז מרכז, ניצב אבי ביטון, היום ניתן לפרסם שהיחידה המרכזית של מחוז מרכז הצליחה לשים את ידה על שני החשודים ברצח תושבי טייבה.

25.06.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נלכדו שני רוצחיו של אדיר גאנם ז"ל

 

היחידה המרכזית של מחוז מרכז הצליחה בתום חקירה סמויה לאתר הבוקר בשכם,  את שני החשודים במעורבות ברצח המאבטח בטייבה והבוקר בפעילות מבצעית נחושה, לוחמי  יחידה 33 (הגדעונים ) עצרו אותם.

 

ימ"ר מרכז פתחה בחקירה מואצת בשת"פ השב"כ באפריל 2023 בעקבות רצח המאבטח של ראש עירית טייבה, כאשר עפ"י החשד שני החשודים במעורבות -תושבי העיר, ברחו לשטחי איו"ש במטרה להימלט מהדין.

 

כאמור, חקירה מואצת של היחידה המרכזית במחוז מרכז חשפה את זהות החשודים, תוך ניסיון לאתרם במהלך שהייתם בבריחה ובתנועה כל העת בשטחים והבוקר, בפעילות מבצעית ממוקדת, לוחמי הגדעונים יחידה 33 בלהב 433 עצרו אותם והשניים הועברו לחקירה במשרדי הימ"ר. 

 

בהתאם לצורכי החקירה וממצּאיה, החשודים  יובאו הבוקר לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרם.

 

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון,  שיבח את הימ"ר המחוזי והשת"פ המקצועי עם להב 433 והדגיש כי המעצר היום הוא תולדה של חקירה נחושה ויכולת מבצעית המדגישות כי ידה הארוכה של משטרת ישראל מגיעה בזמן הנכון  לכל מקום כדי לכלוא אחר סורג ובריח את החשודים.

 

עוד בנושא

פריד גאנם על רצח המאבטח אדיר ז"ל

רצח מאבטח ראש עיריית טייבה אדיר גאנם תפס את העיר מגאר והמשפחה לא מוכנים, ראש עיריית מגאר לשעבר עו"ד פריד גאנם בשיחה לפורטל הכרמל והצפון "לא ניתן לספר הרבה מאחר ויש צוו איסור פרסום, מי שביצעו את הרצח הם חיות ללא אלוהים, פחדנים יורים ובורחים, אדיר רצה להתפרנס, רק שבוע בעבודה הזו".

 

ראש עיריית טייבה האחרון שדיבר עם אדיר גאנם ז"ל

ראש עיריית טייבה שועאע מנצור מסארווה, בעקבות הירצחו של המאבטח האישי שלו אדיר גאנם ז"ל ממגאר, בשיחה לפורטל הכרמל והצפון על מה שקרה ואיך הוא מרגיש אודות המצב שנוצר, שועאע:"לא אנוח עד שיתפסו את רוצחי אדיר, לגבי הקטטה בכרמל המשטרה התבלבלה בדיווח".

 

תגובות

מומלצים