מצטייני השירות הלאומי אזרחי במד"א

מארק סלימאן מחיפה ויצחק הר כסף מירושלים, שני מתנדבי מד"א מהשירות הלאומי והאזרחי קיבלו אות הצטיינות מנשיא המדינה יצחק הרצוג, במסגרת שבוע ההצדעה למשרתי השירות הלאומי אזרחי.

07.07.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מצטייני השירות הלאומי אזרחי במד"א

צילום דוברות מד"א

 

במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי, התקיים טקס הענקת תעודות למצטייני השירות הלאומי-אזרחי בבית הנשיא בירושלים.

 

בין המצטיינים שזכו לאות הוקרה על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה, נבחרו גם שני מתנדבי מד"א:

 

מארק סלימאן (20) תושב חיפה, החל את שירותו הלאומי במגן דוד אדום בשנת 2022 כחובש רפואת חירום.

 

בנסיבות בחירתו כמצטיין נשיא המדינה נכתב "מארק סלימאן השתלב בצוות בצורה נפלאה, גילה יכולות חברתיות נהדרות והפגין מקצועיות וחוסן נפשי. הוא ביצע את משימותיו בצורה יוצאת דופן לצד הקשיים שעמדו לפניו ואף התנדב מעבר לשעות השירות. מארק הפגין אומץ לב יוצא דופן במהלך פיגוע שהתחרש בחיפה, שם טיפל בחייל פצוע תוך שמירה על קור רוח ומקצועיות. התנהגותו של מארק עוררה השראה בקרב רבים. מארק ראוי לאות הצטיינות על התגברותו על הקשיים, התנהגותו המקצועית והמופתית, ותרומתו המשמעותית לקהילה".

 

יצחק הר כסף (23) תושב ירושלים, החל את דרכו במד"א כמתנדב בשנת 2019 ובשנת 2022 התחיל את שירותו האזרחי כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס .

 

בנסיבות בחירתו כמצטיין נשיא המדינה נכתב "יצחק משלב בהצלחה יתרה תורה עם מלאכתו הענפה במד"א ומצליח גם בלימודי כולל - ממנו גם יוצא להציל חיים בעת מקרה חירום.  במשימות הרבות של יצחק הוא תורם מעל ומעבר לנדרש ומשמש כדוגמא אישית למסירות, חריצות ולתרומה".
 

תגובות

מומלצים