דאלית אל כרמל ועוספיה לא במפה הארצית בזכאות לבגרות

22.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דאלית אל כרמל ועוספיה לא במפה הארצית בזכאות לבגרות

הבטיחו לנו חינוך בתוצאות הארציות וזה לא עבד, דאלית אל כרמל מתרסקת בזכאות לבגרות, עוספיה בעליה קלה.

משרד החינוך עושה היום צעד גדול ונוסף בהרחבת השקיפות החינוכית לציבור בישראל. המשרד העלה הבקר, ג', את האתר "שקיפות בחינוך", הכולל לראשונה  את נתוני "התמונה החינוכית" של כל הרשויות המקומיות ברחבי הארץ ושל כל בתי הספר העל יסודיים.

לראשונה, נתוני בתי הספר מופיעים על פי עשירון טיפוח וכן בהשוואה לתמונה הארצית ולבתי הספר הדומים להם. כמו כן, כולל האתר חיתוכי נתונים ברמה הארצית והמחוזית. 

ברשימת הזכאות לפי ישובים במקום הראשון בית ג'אן, במקום התשיעי חורפיש.

רשימת 15 התיכונים המובילים במגזר לפי הזכאות לבגרות לשנת 2016

תיכון עתיד כפר קרע, תיכון תרסנטה רמלה, תיכון מדעים ומנהיגות ירכא, תיכון אלאטין יפיע , תיכון בית ג'אן במקום החמישי, תיכון אלבשאיר סכנין, התיכון האורתודוכסי חיפה, תיכון עתיד בלוד, תיכון סנט ג'ורג' בלוד, תיכון עתיד אום אלפחם, תיכון אלקאסמי באקה אלגרביה, תיכון מקיף כאוכב אבו אלהיג'א נזירות נצרת, תיכון אלמשהד, תיכון גדידה-מכר

נתוני עוספיה החינוכיים

עוספיה

נתוני דאלית אל כרמל החינוכיים

דאלית אל כרמל

משרד החינוך העלה את האתר "שקיפות בחינוך

שר החינוך, נפתלי בנט: "היום, אנחנו מביאים בשורה גדולה לציבור ההורים בישראל ולציבור אנשי החינוך והחוקרים. היום השלמנו את המהלך של הרחבת השקיפות בחינוך. מערכת השקיפות שעלתה היום לאוויר פורסת בפני הציבור בישראל מסד רחב ביותר של נתונים. הם כוללים עשרים ואחד מדדים המשקפים את העשייה הענפה והמכובדת של בתי הספר. לצדם, נתוני ההשקעות של המשרד ברמה הארצית, המחוזית והבית ספרית. ההשקעות הרבות מצביעות באופן ברור שצמצמנו את הפערים בחינוך היסודי ובחטיבות הביניים. יש לנו עבודה בתיכון, ובכוונתנו לשנות גם שם את המצב. באתר עוד שורה רחבה של נתונים, וזאת חלק מהמדיניות שאני מוביל ומאמין בה - מקסימום מידע ומקסימום כלים להורים. אני מאמין במתן דין וחשבון ציבורי, ובהקשר זה האתר הינו כלי מהפכני". 

יצויין כי "התמונה החינוכית" כוללת 21 מדדים המחולקים לארבעה אשכולות: ערכים ואקלים חינוכי, למידה והישגים, התמדה ונשירה והצוות החינוכי.

כמו-כן, כוללת התמונה מאפיינים נוספים בהם: השכלת המורים, שיעור התלמידים המאובחנים, מספר כיתות האתג"ר והמב"ר, שיעור תלמידי החינוך המיוחד ושיעור התלמידים העולים.

לצד כל אלה, כולל האתר את ההשקעות התקציביות של המשרד ברמה הארצית, המחוזית, הרשותית והבית ספרית, וכן את מפת התקצוב הדיפרנציאלי אשר יישומה נכנס לשנה הרביעית. בכך, חובק האתר מסד רחב היקף של נתונים.
 
מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "היום אנחנו עושים צעד נוסף וגדול בהשלמת הנתונים המוצגים לציבור בישראל. לאחרונה, פרסם המשרד את האתר מיצ"ב ברשת וכן את מתווה התגמול הדיפרנציאלי .היום, אנחנו משלימים עוד מהלך רחב היקף ומשמעותי אנו מעלים את אתר השקיפות בחינוך אשר כולל מערך גדול של נתונים  שיאפשרו למשתמש בו לערוך שורה של השוואות, חיתוכים, הפקת דוחות ועוד שורה של פעולות אחרות. אין לי ספק שהאתר יהווה כלי עבודה משמעותי בעבור הרשויות, ציבור החינוך בישראל ובעבור ההורים שיוכלו לקבל תמונת מצב פרטנית ומלאה על הרשות והמוסד החינוכי בו לומד הילד. אני מברך את הצוות המקצועי של המשרד אשר פעל ללא לאות כדי לאפשר לציבור לקבל שירות חינוכי מקצועי ואיכותי".

נתונים ארציים

תגובות

16. דלואני לפני 7 שנים
בגרות
15. עספיא לפני 7 שנים
מה הלאה אחרי הבגרות ...
14. עספיא לפני 7 שנים
אחוז בגרות 75% מה הלאה ???
13. لن تفات من عقاب الله يا زفت يا לפני 7 שנים
يا دكتور رفيق
12. מנאל לפני 7 שנים
מצעא וכואב
11. מורה לפני 7 שנים
רפיק הרס את החינוך
10. תושב דליה לפני 7 שנים
המצב התדרדר בתקופת רפיק בארבע השנים האחרונות
9. תושב לפני 7 שנים
זו הירושה מהקודמים
8. זקי לפני 7 שנים
הספירה לאחור
7. مقاول الزفته לפני 7 שנים
خلص قرفناك صار حديثك //
6. חלבי לפני 7 שנים
הכתובת היתה על הקיר
5. محلل سياسي לפני 7 שנים
أين تعمير البلاد
4. תושב דאלית אל כרמל לפני 7 שנים
רפיק לך הביתה
3. אזרח לפני 7 שנים
מברוק לעיספיא דליה חחחחח
2. אבא לפני 7 שנים
כישלון רודף כישלון יא רפיק
1. מהפכן לפני 7 שנים
כשלווווןןןןן

מומלצים