דואגים לגיל השלישי בכרמל

לרגל החגים המתקרבים פורטל הכרמל חושף לציבור את הצוות והמקום בו קשישי הכרמל מקבלים חיבוק אהבה מזון ובריאות, פגשנו את מנכ"ל עמותת זקני הכרמל אוסמה סיף לסיור במקום.

21.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דואגים לגיל השלישי בכרמל

הרגע בו רואים את הקשישים והגיל המיוחד הזה שזכה להמשיך את החיים מוזנח או ללא השגחה, זה נותן הרגשה לא נוחה, כיוון שנדרשת הרבה תשומת לב לאותם קשישים ולאוכלוסייה המיוחדת הזו.

לרוב הקשישים נמצאים בבדידות, ואלה שחיים לבד נמצאים בבתים בלי פעילות כל היום, הזמן לא עובר להם בקלות, בזמן שהילדים עסוקים בעבודה ובגידול הילדים והדאגה למשפחה, הם בלי כוונה מזניחים קצת את ההורים ובעיקר האמהות.

המחלקות השונות והצוות המקוצעי במרכז יום לקשיש בכרמל, שהוסמך לטפל בקשישים, כולל חדר האוכל והמטבח שמבשל למען הקשישים את האוכל המותאם להם, הכל מביא שמחה והרבה אהבה למקום.

אוסמה סיף שמוביל את העמותה ביד רמה, הצליח יחד עם כל הגורמים בכפרים, לבנות מוסד שהולך ומתחזק משנה לשנה, בעיקר למען רווחת הקשישים שמגיעים למרכז.

היום בכרמל מספר האזרחים הקשישים בדאלית אל כרמל  1,139 ובעוספיה המספר 954 בני אדם, לעומת זאת הקשישים שחברים ופעילים בעמותת זקני הכרמל לא מגיע לכל המספרים האלה והרוב נשאר בבית ללא השגחה כלשהי.

חשוב לציין את כל האפשרויות שמועסקים בהם הקשישים ביצירה בלימוד בקריאה והתעניינות במה שקורה בחברה הגלובלית היום יומית ועוד הרבה דברים נוספים, לשם כך יש בעלי מקצוע ועובדים מיוחדים שעושים את העבודה בכיף ומכל הלב.

צוות עמותת זקני הכרמל

לדברים של מנכ"ל עמותת זקני הכרמל אוסמה סיף, בסרטון

 {YouTubeVideo id=dK0OWLx8_Ls}

תגובות

5. מנסור סוריא לפני 7 שנים
כל הכבוד
4. בן לקשיש לפני 7 שנים
תודה ענקיעת אוסמה
3. עספאנייה לפני 7 שנים
מחמם את הלב
2. עיספאוי לפני 7 שנים
תבורכו בעמותה על העשייה האמיתית
1. محلل سياسي לפני 7 שנים
نهنئ السيد أسامه سيف

מומלצים