בני עוספיה בכדורגל מועדון חזק ויציב

איחוד המועדונים הפועל ומכבי עוספיה בכדורגל בהובלת רמי ארכאב ועלאא אבו פארס שגייסו את טובי המאמנים להוביל את המועדון לדרך החדשה, מבטיחים הצלחות, ויסאם יאמן את הבוגרים

15.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בני עוספיה בכדורגל מועדון חזק ויציב

מפגש ראשון של הנהלת בני עוספיה עם המאמנים של קבוצות בני עוספיה המאוחדת בכדורגל במסעדה האיטלקית על כוס קפה ושתיה קלה, רמי ארכאב עדכן לגבי הדברים שסוכמו עם מועצת עוספיה ובעיקר על העבודות שמתבצעות במגרש הכדורגל ובעיקר להשלים את האישורים של ההתאחדות ומשרד הכלכלה והמשטרה.

רמי ארכאב איחל בהצלחה לויסאם עיסמי שנבחר להוביל את הקבוצה הבוגרת בעונה הנוכחית 2017 - 2018 ,

ההנהלה עושה הכל כדי להילחם על כל שחקן ובעיקר להביא למצב שילדי הכפרים בעוספיה ודליה יגיעו למועדון של בני עוספיה בכדורגל, ההנהלה יחד עם המאמנים מבטיחים לתת את הטוב ביותר לכל הילדים.

חשוב לציין שמועדון בני עוספיה בכדורגל מאמץ בקבוצות השונות במועדון אחוז מכובד של ילדים שמצבם הכלכלי לא מאפשר, המועדון נותן להם שווה בשווה מבלי שאף אחד ידע מזה.

בין המאמנים הבולטים שמובילים את הנוער וקבוצות הילדים מופיד אבו רוכן, חטאר אבו רוכן, ויסאם עיסמי, פארס טאויל, חדר אבו רוכן, חוסאם אבו רוכן, אמיר דבור, חסן עזאם ואחרים.

צוות ההנהלה עלאא אבו פארס, רמי ארכאב, שרבל חאטר ואפסנאי לביב והב.

המאמן הותיק מופיד אבו רוכן דיבר על הרצון להילחם לעלות ליגה השנה ודרש מההנהלה להכריז על עלייה בכדי להחזיר כמה שיותר ילדים ממקומות אחרים לעוספיה ובעיקר המטרה להילחם על כל ילד.

עלאא אבו פארס שהתמקד בבריחת הילדים של עוספיה ודליה לכל מני מועדונים בחיפה, רוצה לראות את מועצת עוספיה עושה הכל ותומכת במועדון בסכומי כסף כדי להביא למצב שקבוצת בני עוספיה תהפוך לבית לכל הילדים במקום שהם מפוזרים במקומות לא נכונים.

יש דגש על קבוצת הנוער שהולכת ונבנית בתקופה האחרונה ע"י מופיד אבו רוכן שגייס מספר גדול של שחקנים שלא התאמנו בשנה האחרונה, ומחזיר אותם לכושר.

המטרה שעובדים למענה ההנהלה יחד עם הצוות המקצועי היא לקחת את המועדון למקום החזק ביותר, שכל הורה לא יחשוש פעמיים ומיד יביא את הבן להיות שותף להצלחה שנבנית בעוספיה.

כעת בהנהלת בני עוספיה מדברים על סגל הקבוצה הבוגרת שמגיע בעיקר מהכפרים עוספיה ודליה בלי שחקני רכש, אבל לא שוללים את האפשרות שגם שחקני רכש יגיעו בשלב מסוים העונה.

עונת הכדורגל נפתחת בחודש אוקטובר בליגה הנמוכה, בני עוספיה רואים בעצמם מועדון מחבק יציב ומקום בטוח לכל מי שרוצה להיות בו שותף.

פורטל הכרמל מאחל לבני עוספיה בהצלחה בעונה הנוכחית.

ני עוספיה

תגובות

2. עספיא בלב לפני 7 שנים
צעד מבורך שיהיה לכם בהצלחה
1. مصلح عزام לפני 7 שנים
الوحدة اساس النجاح

מומלצים