היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מבקר בכפר הדרוזי

פגישה במקאם נביא אלחדר עה"ש בכפר יאסיף בין היועמ"ש עו"ד אביחי מנדלבליט, המשנים שלו כולל ארז קמיניץ ובכירי משרדו, עם השיח' מוופק טריף וראשי הרשויות הדרוזיות, חלק מראשי הרשויות העדיף לא לפגוש את מנדלבליט.

09.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מבקר בכפר הדרוזי

אחרי מפגש עם ראשי הרשויות הערביות בסכנין, הגיע היועץ המשפטי מנדלבליט ובכירי משרדו, לפגישה עם ראש העדה הדרוזית וראשי הרשויות, כדי לדון בסוגיית התכנון והבנייה במגזר הדרוזי והדרכים לקידומו ולפתרון הבעיות.

את הדיון פתח עו"ד ראיד שנאן.

ראשי הרשויות הדרוזיות השמיעו את דבריהם בעניין התכנון והבניה בכפרים שלהם וביקשו להפשיר קרקעות לצורך בנייה לזוגות הצעירים.

התקשורת לא הורשתה להיכנס לפגישה, חסין חלבי עורך פורטל הכרמל: "לא באנו לדבר על נתנהיו ושרה, באנו להביא את הדברים החשובים בעניין הדיור לאזרחים".

עוזריו של היועמ"ש מנדלבליט ציינו שעו"ד מנדלבליט הוא זה שיזם את המפגש בשטח עם ראשי הרשויות, כדי לעמוד מקרוב על הבעיות השונות בנושא התכנון והבניה וע"מ לקדם את הדברים.

מופיד מרעי יו"ר פורום ראשי הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות: "זה דיון קריטי וחשוב, לא מדובר בכמה בתים מדובר באלפי דירות".

במפגש לקחו חלק, שיח' מוופק טריף, והיב חביש, וגיה כיוף, מופיד מרעי, מעדה חסבאני, נוהאד מישלב, סויד סויד, ח"כ חמד עמאר, ח"כ עבדאללה אבו מערוף, עו"ד כמיל מולא מנהל בתי הדין הדרוזים, חסין פארס יו"ר ועדת תכנון ובנייה גליל, תא"ל מופיד גאנם אחראי לוגיסטיקה במשרד המשפטים ומכובדים.

נעדרו מהמפגש: רפיק חלבי, ביאן קבלאן, ג'בר חמוד, זיאד דגש, שוקי אבו לטיף, סלים טריף.

והיב חביש ראש מועצת ירכא התייחס לנעדרות של חלק מראשי הרשויות ואמר "בטח להם יש דברים יותר חשובים מאשר לפגוש את היועץ המשפטי".

וגיה כיוף אמר ליועץ המשפטי, "אנחנו מתנגדים לאכיפה כל עוד ואין גמר תכנון".

שוחחנו עם עו"ד אביחי מנדלבליט, וגיה כיוף ראש מועצת עוספיה, מופיד מרעי ראש מועצת חורפיש, והיב חביש ראש מועצת ירכא, ח"כ חמד עמאר, בהמשך הראיונות בסרטון.

מנדלבליט והדרוזים

תגובות

מומלצים