תפילות אימו של קני סיף שחקן נבחרת ארה"ב

קני סיף חוזר למגרש הביתי בעיר הולדתו בפלורידה במשחקו הראשון אימו ריכאד גאה ומודה לכולם על תמיכתם ומצטערת שקני לא משחק בנבחרת ישראל, הדוד עגאג "אחי פרג' ז"ל האמין שקני יגיע לרמות אלו" סרטונים

02.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תפילות אימו של קני סיף שחקן נבחרת ארה"ב

רגע בו שחקן הכדורגל קני סיף משתלב בנבחרת הכדורגל של ארצות הברית ולא בנבחרת ישראל שקני כל כך רצה, בזמן שבנבחרת ישראל זלזלו קני הצליח להרשים את ארה"ב.

קני סיף מתאמן קשה בנבחרת ארה"ב וכבר שולב הלילה 24.00 שעון ישראל במשחקו הראשון נגד גאנה בו נבחרת ארה"ב ניצחה בתוצאה 1-2 משחק הכנה לקראת הגולד קאפ 2017.

ביום חמישי קני ישחק בעיר הולדתו בפלורידה, האימא ריכאד סיף לוקחת אותנו להרגשה המיוחדת בשבילה ובשביל משפחתה המורחבת בעוספיה ובכפרים הדרוזים בישראל היא מאמינה שקני יצליח להרשים ולתת את מה שהוא יודע לתת במגרש לטובת נבחרת ארה"ב.

התקווה של כולם שארה"ב תעפיל למשחקי גביע העולם שיתקיימו ב2018 ברוסיה, שם קני יכול לבלוט בצורה רשמית ומכובדת, לשם זה קני עובד מאוד קשה כולל סגל הנבחרת, להגשים חלום ולהגיע.

ריכאד שמתרגשת וגאה במיוחד בקני לא מאבדת רגע של תקווה, היא מאמינה בקני ומודה לכל המתעניינים והשואלים על קני, היא לוקחת אותנו לרגעים המיוחדים שלה עם קני.

סיף ומשפחתו

הדוד עגאג סיף אחיו של המנוח פרג' ז"ל אביו של קני, שהלך לעולמו בגיל צעיר מאוד, מדבר על הרגעים בהם פרג היה מדבר על קני שעוד יגיע לשחק בליגה האירופאית זה היה החלום שלו ושקני הגיע פרג' האמין שתורו של קני יגיע לנבחרת ארה"ב, החלום התגשם ופרג' איננו אבל הוא מונצח בכל הזדמנות אפשרית.

ריכאד אימו של קני מחוברת לאדמה ומאוהבת מאוד במשפחתה ובקני שמקבל חיבוק רחב מכולם, בכל יום ריכאד וקני מנהלים שיחה אישית לפעמיים אימא ריכאד מעירה גם הערות מקצועיות על המשחקים שהיא צופה בהם.

פעם ראשונה שפגשנו את קני בביתו בעוספיה בתאריך 24-1-2011, דאז קני הגיע לארץ מגרמניה לשחק בקבוצת בני סכנין, קני היה שחקן נבחרת צעיר ששיחק וגדל במינכן בגרמניה.

דאז קני היה בן 17 כדורגלן שהגיע מגרמניה ונקלט בקבוצת סכנין.

יש לציין כי קני נולד בארה"ב, התחנך בעוספיה בישראל ודובר 5 שפות.

קני וריכאד סיף

קני רצה להיות כדורגלן, אביו המנוח פרג' עודד אותו ותמך בו, כי הוא זיהה שמחכה לקני עתיד זוהר.

 

{YouTubeVideo id=7NfZ9qRrpss}

 

לשיחה עם חסן ואביו פרג' ז"ל בסרטון

 

{YouTubeVideo id=2CFXFXxgtyE}

תגובות

6. עוספיא לפני 7 שנים
גאווה לכולם
5. דר אמין - מאוחדת עוספיא לפני 7 שנים
דוגמה ומופת לדור הצעיר
4. בשארה מארון לפני 7 שנים
גאים בך קני סייף
3. עספאנייה לפני 7 שנים
חבל שהוא לא בנבחרת ישראל
2. עספיא לפני 7 שנים
שיהיה המון בהצלחה לקני
1. פאדי לפני 7 שנים
גאים בך קני

מומלצים