מרים אדלסון תרמה לביה"ס הריאלי 5 מיליון דולר

בית הספר הריאלי בחיפה סוגר מעגל מרים אדלסון שסיימה את לימודיה בבית הספר הריאלי תרמה לבית הספר 5 מיליון דולר להקמת "מרחבי מייקרים" מתחמים של התלמדות מעשית במדעים.

23.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרים אדלסון תרמה לביה"ס הריאלי 5 מיליון דולר

ביה"ס הריאלי העברי בחיפה מתחדש. לאחרונה קיבלה ביה"ס תרומה נדיבה בסך 5 מיליון דולר מקרן משפחת אדלסון לטובת הקמת "מרחבי מייקר ים" בכל אחד מששת הסניפים של ביה"ס.

מרחבי מייקרים הינם מתחמים המאפשרים למידה דרך התנסות מעשית ומעודדים תלמידות ותלמידים להמציא, לתכנן, לנסות ולהקים פרויקטים יצירתיים וחדשניים במדעים, בהנדסה ובתחומי ידע אחרים.

מתחמים אילו יאפשרו "להחזיר עטרה ליושנה" ולתת לתלמידות ולתלמידים הצעירים להתנסות במגוון רחב של עבודות, החל מנגרות ותפירה, עבור לבישול וכלה בטכנולוגיות חדשניות כמו הדפסות בתלת-ממד.

ד"ר מרים אדלסון, שיזמה את התרומה, היא בוגרת מחזור מ"ה של ביה"ס הריאלי, והשלימה בו 12 שנות לימוד מלאות "אני גאה לתמוך בביה"ס בו סיימתי את לימודי בדרך שתחזק את חזון ביה"ס להיות מוסד חינוכי מוביל ומתווה דרך".

ד"ר אדלסון. "ביה"ס הריאלי מעודד מצוינות, תעוזה, יצירתיות ומחשבה פורצת דרך זהו מוסד שלא רק מחזיק בסטנדרטים אקדמיים גבוהים אלא גם מדגיש ערכים וחברויות לכל החיים הקמפוס לחינוך של אדלסון בלאס ווגאס נבנה לאור הערכים הללו".
 
המענק הנדיב הזה מהווה עזרה משמעותית מאוד לביה"ס שלנו" אמר ד"ר יוסי בן-דב המנהל הכללי של ביה"ס. "התרומה הזו לא רק שתביא להקמת מרחבי המייקרים, אלא גם תשמש לפיתוח תוכניות הכשרה והדרכה עבור מורי ביה"ס שיתנסו בשיטות הוראה אחרות ובפדגוגיה חדשנית, ובכך יעזרו לנו להמשיך ולחזק את מעמדנו כמוסד חינוכי מוביל במדינת ישראל. הזכות הגדולה והמחויבות שלנו היא לחנך את בוגרי הדור הבא של המאה ה-21 להיות "מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית".

תגובות

מומלצים