השרה גילה גמליאל במטה של כרמל נסראלדין

ראש המועצה לשעבר כרמל נסראלדין שהחל את דרכו בפעילות מפלגתית בתנועת הליכוד, דורש לחבר את השטח הדרוזי בליכוד, החברות עם גילה החלה ב 2012 כאשר התערבה עם בעיית חיבורי החשמל בדליה.

21.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השרה גילה גמליאל במטה של כרמל נסראלדין

בתנועת הליכוד שהתרסקה בבחירות האחרונות במגזר הדרוזי ורוב הקולות הלכו לישראל ביתנו והרשימה הערבית המאוחדת, כרמל נסראלדין מנסה להוביל מבנה חדש בתוך הליכוד שהמטרה שלו להחזיר את הליכודניקים הביתה, כרמל כבר לפני שנה וחצי פקד מספר גדול של חברים לליכוד כדי להכשיר אותם להצביע בבחירות הבאות.

כמו שכולם יודעים שהמקום השמור לדרוזים בתנועת הליכוד הוא משבצת 24 שמחייב לפי חוקת התנועה נציג מגזר לא חבר כנסת מכהן. השר איוב קרא יושב על המקום הזה כבר 3 פעמים שלא בצדק.

חלק מהמתפקדים וחברי המרכז שהגיעו למטה של כרמל הביעו בפני השרה את רצונם לראות את האישה הדרוזית במקומות מרכזיים ובתפקידים בכירים מה שלא קורה היום, וביקשו ליידע שכל מי שתומך בכרמל נסראלדין הם יתמכו בו.

כרמל נסראלדין: "במפגש עם השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, נכחו מתפקדים וחברי מרכז שחשוב להם להשמיע את הבעיות של העדה הדרוזית, בעבר קיימתי מפגשים מהסוג הזה, זהו כנס שהמטרה ממנו להביא את השרה לדעת על המצב האמיתי של העדה הדרוזית וכמה חשוב שתנועת הליכוד תתחבר לבעיות החברתיות בעדה".

"השרה מכירה חלק מהבעיות שהועלו, המשתתפים העלו את בעיית הנכים האדמות והחשמל, חשוב לי לציין שב2012 כשיצאתי למאבק החשמל, גילה הצטרפה אלי לסיור באלונסה וראתה מקרוב את הבעיות בשטח".

"אני העליתי בפני השרה שלושה נושאים חשובים, הבעיות שיש בעדה וכמה חשוב שמדינת ישראל תטפל בזה, העליתי את נושא הליכוד ואיך לעבוד חזק להביא את תנועת הליכוד להיות תנועה מובילה בעדה הדרוזית ע"י התחברות נכונה לאוכלוסייה, והעליתי את נושא שיקום השכונות שמי שהביא את נושא שיקום השכונות צריך להחזירו ובגדול".

השרה גמליאל אצל כרמל נסראלדין

תגובות

14. חלבי לפני 7 שנים
גאים בך
13. חלבי לפני 7 שנים
כל הכבוד
12. חסון לפני 7 שנים
רפיק חלבי איש בצועי ו
11. משפחת חדיד לפני 7 שנים
איתך כרמל
10. כרמלי לפני 7 שנים
כרמל איש יקר לליבנו
9. מקלדה לפני 7 שנים
איתך באש ובמים
8. עבד לפני 7 שנים
דיל סגור
7. משפחה קטנה לפני 7 שנים
כל הכבוד
6. אמיר לפני 7 שנים
ישר כוח ובהצלחה בבחירות
5. אזרח לפני 7 שנים
מפלגה בוגדת
4. אדם לפני 7 שנים
בהצלחה
3. תושב לפני 7 שנים
ראחת עליק יא איוב
2. דלואני לפני 7 שנים
חחחחח
1. דורזי לפני 7 שנים
רק ליכוד יכול להוביל

מומלצים