יורחב פארק ההיי טק הדרומי יקנעם

פארק הייטק של יקנעם הפך כבר מזמן לאחד הפארקים המובילים והמוצלחים ביותר, ולפארק ששמו הולך לפניו במדינות רבות בעולם, כעת פועלים להרחיב בכ-40 דונמים נוספים מגרשים לתעסוקה.

15.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יורחב פארק ההיי טק הדרומי יקנעם

כפועל יוצא מכך הפקידה לאחרונה עיריית יקנעם בוועדה המקומית לתכנון ובנייה תכנית להרחבת שטח הפארק בכ- 40 דונמים נוספים כאשר מדובר כאן על תשעה מגרשים שרובם בייעוד תעסוקה.

אזור ההרחבה הצפוי נמצא בחלקו הדרומי של הפארק בסמוך לחברת "כתר". בשטחים החדשים צפויים להיבנות בין 50 ל – 60 אלף של מ"ר, ואלו יכללו בין היתר חברות הייטק, משרדים, מסחר, ושירותים מגוונים.

הרחבת הפארק באה בעקבות הביקוש הרב שיש כיום לשטחי תעשיית הייטק ביקנעם. השטחים החדשים יאפשרו בין היתר גידול איכותי בשטחי התעסוקה והמסחר, תוספת חניונים, וכן יאפשרו לחברות הנמצאות באזור התעסוקה לגדול ולהתפתח. לאור הפקדת התכנית צפויה בקרוב להתקיים פגישה עם מינהל מקרקעי ישראל לשם שיווק ופיתוח שטחי הפארק הנוספים.

יצוין כי לפני שבועות אחדים ביקר בפארק שר הכלכלה, ח"כ אלי כהן שהתרשם עמוקות מן הפארק  והביע נכונות להוביל מהלך ממשלתי למתג את הפארק יקנעם כ - Medical Devices .

כחלק מהיותו של הפארק, פארק מוביל שמשלחות רבות מתארחות בו הודיעה לאחרונה העירייה שבמקום ייבנה גם בית מלון בוטיק יוקרתי עם 40 חדרים שישמש את המשלחות הרבות בביקורן כאן. המלון ייבנה בסגנון אקסקלוסיבי. תכנית בניית המלון נמצאת כעת בשלב ההפקדה, וגם כאן שיווקה ייעשה על ידי רשות מקרקעי ישראל.

תכנית הרחבת אזור התעסוקה הדרומי, נעשית בהתאם לתכנית המתאר המחוזית.

ראש העיר סימון אלפסי: "יקנעם היא עיר הייטק מובילה עם עשרות חברות שמייצרות את מיטב הפיתוחים לעולם כולו. שמו של הפארק שלנו הולך לפניו, ורבים רוצים להצטרף להצלחה ולהיות חלק מאיתנו, ולכן חשוב מאוד להרחיב עוד את הפארק, וליצור עוד מקומות עבודה בראש ובראשונה עבור תושבי יקנעם. בשיתוף עם ממשלת ישראל ולאור ביקורו של שר הכלכלה בעיר, כולי תקווה שנקדם את הפארק בזירה הבינלאומית כפארק המח"ר – "מרכז חדשנות רפואית". אנו נמשיך להוביל את הפארק  ולפעול לקידום שיתופי פעולה בין החברות בפארק לחברות מובילות בארץ ובעולם".

פארק ההייטק

תגובות

2. תושב לפני 7 שנים
ראש מעוצה מסכן
1. דרזי חר לפני 7 שנים
איפה משטרת ישראל

מומלצים