הכניסה לדאלית אל כרמל

חור ענק בתקציב מועצת דאלית אל כרמל גורם למראות אלו, השיבושים נובעים מחוסר תשלום לקבלני האשפה והחברות השונות, מעניין שכסף למשכורות ולדברים שניתן לדחות יש במועצה.

03.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הכניסה לדאלית אל כרמל

כמה אפשר שמקום כזה יאחסן בתוכו פסולת, במיוחד שכל מי שרוצה עובר משליך אשפה והולך, וכל זה מתחת לעיני מצלמות המועצה והעובד במקום שכבר לא יכול לשלוט בנעשה שם.

ראש המועצה רפיק חלבי הקים מזבלה לא חוקית בכניסה לדאלית אל כרמל ולאתר ההיסטורי חרבת כרך, מסלול תיירותי ארצי, את חרבת כרך ההיסטורית, פוקדים אלפי תלמידים בכל שנה.

המזבלה המאולתרת בכניסה לדליה, מקום שניתן לו אישור זמני שיוצבו בו מכולות שיפרקו אליהם גיזום ואסור בשום פנים להניח גיזום על האדמה, המקום הפך להר של זבל בכמויות שאין לתארם.

הפסולת הנערמת כוללת, ריהוט וחומרי בניין, מכשירי חשמל ועוד, ולמען האמת התושב לא אשם, כיוון שקיבל הוראות לגשת למקום הזה, וכאשר השער של המתחם נעול התושבים זורקים את הזבל בחוץ.

תלונות רבות נשמעות מתושבים, ממבקרים מאורחים ואנשי טבע ואיכות סביבה מכל העדות ובעיקר מתייחסים לאותו ראש מועצה שמגיע מהעיר שבמיוחד השקיעה משאבים רבים לשמור על סביבה ואיכות חיים, כאשר הוא עצמו מקים את המפגע הקשה בדליה ובכרמל, שמסוכן לחיי הציבור לא פחות מאתר חגית או בתי הזיקוק במפרץ חיפה.

זבל מי שזורק זבל זו הסיסמה שהובילו צעירים מהכרמל נגד ערימות האשפה שנערמו בואדיות ובטבע ועם הגעת המועצה החדשה השתתק קולם, לא ברור מה הסיבה.

יש להפנים כי ישוב גם הפרימיטיבי ביותר, לא מקים בפתח ביתו מזבלה שמסכנת חיים.

הזבל של דליה

תגובות

5. אבן הלבלד לפני 7 שנים
אין גבול לחוצפה
4. דילאווי לפני 7 שנים
יש
3. דליה לפני 7 שנים
רפיק חוזר לשורשים
2. תושב דליה לפני 7 שנים
מזבלה בכניסה השניה
1. אני לפני 7 שנים
מצב עגום ביותר

מומלצים