התקווה נוגנה במסלול המרוצים בחרס

נהג הפורמולה הישראלי, רוי ניסני, זכה במקום הראשון במירוץ הראשון של סוף השבוע, במסגרת אליפות העולם למכוניות פורמולה 3.5 ליטר.

27.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
התקווה נוגנה במסלול המרוצים בחרס

ניסני מדורג שני באליפות מרחק ארבע נקודות מהמקום הראשון. בראשון 14:30 ייערך מירוץ נוסף, שידור חי בערוץ ובאתר ONE

רוי ניסני ממשיך להציג יכולת מצוינת באליפות העולם למכוניות פורמולה 3.5 ליטר. לפני דקות אחדות ניסני ניצח את המירוץ הראשון של סוף השבוע בחרס שבספרד.

ניסני זינק מהמקום השני בגריד, ולאחר זינוק מצוין בפתיחה עבר למקום הראשון ואחרי שבע הקפות פתח כבר פער של שתי שניות על איגור אורודז'ב שבמקום השני וארבע שניות על פייטרו פיטיפלדי הברזילאי שבמקום השלישי.

בהקפה השמינית אורודז'ב הרוסי פרש בשל תקלה טכנית, למסלול נכנסה מכונית הבטיחות. כאשר מכונית הבטיחות נכנסת למסלול אסור לעקוף והיא מכתיבה את הקצב, עד אשר מפנים מהמסלול את הרכב ששבת. בעקבות כך הפער והיתרון של ניסני נמחק למעשה.

אחרי שמכונית הבטיחות עזבה, ניסני ניהל קרב צמוד עם פיטיפלדי, שניסה שוב ושוב לצמצם את הפער ולהגיע למצב עקיפה, אבל ניסני המשיך לעשות עבודה טובה, הצליח לעיתים לפתוח פער של שניה ואפילו קצת יותר ולסיים ראשון בפער של חמש עשיריות השנייה בסך הכל.

רוי ניסני מדורג כעת במקום השני בדרוג האליפות של הנבגים, אחרי שבעה מרוצים הוא השיג 106 נקודות, (חמישה פודיומים עד היום), ארבע פחות מרנה בינדר האוסטרי שמדורג ראשון. מחר 14:30 יערך מירוץ נוסף במסלול בחרס והוא ישודר בשידור חי בערוץ ובאתר ONE.

רוי ניסני

תגובות

מומלצים