פינוי דירה בירושה

פינוי דירה שקיבלנו בירושה הוא תמיד חוויה מורכבת מאוד, לא רק פיזית אלא גם רגשית. מי שהוריו הלכו לעולמם, גם אם בגיל מבוגר ואחרי חיים טובים, מלאים ומספקים, כמעט תמיד יתמלא צער רב

27.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פינוי דירה בירושה

וגם החזרה אל המקום שבו גרו ההורים, מקום שבחלק גדול מהמקרים אוצר בתוכו זיכרונות רבים, מציפה רגשות רבים ומקשה על פינוי הדירה.

בהתאם במקרים רבים פינוי דירה בירושה מתבצע ע"י אנשי מקצוע שנשכרו לשם כך. בחירה באופציה זו מובילה לתהליך יעיל מאוד, קל הרבה יותר מבחינה רגשית, ובחלק מהמקרים הפינוי המקצועי אפילו לא מחייב תשלום מצדכם.

פינוי דירה בירושה בחינם

כולנו אוהבים לקבל דברים – בין אם שירותים ובין אם מוצרים – בחינם. מצד שני, רובנו גם סקפטיים במידה כזו או אחרת ביחס ל"חינם", וטוב שכך, שהרי ישנן הצעות ל"חינם" שעלולות לעלות לנו ביוקר.

פינוי דירה בירושה בחינם הוא מסוג הדברים שאין סיבה לחשוש מהם, והסיבה לכך היא שהביטוי המדויק יותר הוא פינוי דירה שהתקבלה בירושה ללא עלות כספית ולאו דווקא פינוי דירה בחינם: אנשי המקצוע שיבצעו עבורכם את המלאכה המורכבת, התובענית פיזית והרגישה לא יעשו זאת כמובן לשם מצווה או מתוך חיבה לפינוי פריטים כאלה או אחרים מתוך דירות, אלא בתמורה - תמורה לא בכסף אלא בפריטים בעלי ערך שנמצאים בדירה.

חשוב להדגיש שברוב המקרים השווי של כל פריט בפני עצמו אינו גבוה, ומן הסתם אם הייתם מנסים למכור את אותם פריטים בעצמכם הייתם נאלצים להקדיש לכך זמן רב והתמורה הכספית הייתה נמוכה. כשאתם משתמשים בהם לטובת מימון פינוי הדירה זוהי התמורה הטובה ביותר שניתן לקבל עבורם.

חשיבותה של הצעת מחיר מסודרת

חשוב מאוד לחתום על חוזה מפורט עם אנשי החברה לפינוי דירות וירושות – חוזה שיכלול גם הצעת מחיר מסודרת ויבהיר אילו פריטים מועברים לידי אנשי החברה כתשלום עבור העבודה, ואילו פריטים מפונים מתוך הדירה. כמובן שאם ברצונכם לפנות הכל כולל הכל מהדירה, הדבר אפשרי, ובאופן טבעי אם תרצו לשמור מזכרות מדירת ההורים הדבר גם הוא אפשרי.

אופציה נוספת היא לשמור לעצמכם את הפריטים בעלי הערך הכספי, בין אם יש להם ערך רגשי ובין אם לאו, ופשוט לשלם בכסף עבור פינוי דירה בירושה.

למה אסור לעבוד עם חאפרים?

חשוב להבין כי פינוי דירה בירושה אינו מסתיים כשכל הפריטים המיותרים מבחינתכם מפונים מהדירה – אם האנשים ששכרתם לעבודה ישליכו את מה שפינו מהדירה במקומות שאינם מיועדים לכך, הדבר עלול להוביל לקנס שאותו אתם תיאלצו לשלם.

לעומת זאת חברה רצינית ומסודרת מוסרת לצדקה את מה שעוד ניתן להשתמש בו, מעבירה לאתרי מחזור רלוונטיים את מה שאפשר למחזר ואת השאר זורקת אך ורק לאתרי פינוי פסולת מורשים – מדיניות שתורמת גם לסביבה וגם לשקט הנפשי שלכם.

פינוי דירה בירושה

תגובות

מומלצים