כל מה שחשוב שיהיה בבית הדיור המוגן שלכם

מגיע הרגע שבו אתם מרגישים כי אתם מוכנים לצעד הבא בחייכם? בתי הדיור המוגן בישראל כיום מחבקים את בני הגיל השלישי, ומזמינים גם אתכם לשמור על איכות החיים שלכם

25.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כל מה שחשוב שיהיה בבית הדיור המוגן שלכם

ולעתים אף לשדרג אותה, עם בתי דיור מוגנים המעניקים קשת של פתרונות ושירותים. רגע לפני שגם אתם בוחרים את בית האבות שלכם, מה חשוב לבדוק ועל מה לא תתפשרו

שירותי בריאות סביב השעון

בבתי הדיור המוגן אתם מקבלים קשת נרחבת של שירותים. אם ישנו שירות החשוב לרבים מכם במיחד הוא שירותי הבריאות ושיהיו זמינים לכם מסביב לשעון. תשכחו מהימים בהם הייתם צריכים להתאים את עצמכם אל לוח הזמנים של רופא המשפחה – בבתי הדיור המוגן אתם זוכים לשירותים רפואיים הכוללים שמירה והשגחה 24 שעות ביממה. בית אבות בנתניה למשל, מתאים גם לתושבי נתניה והאזור, אך פותח שעריו גם לתושבי הצפון המבקשים לעצמם איכות חיים גבוהה הכוללת חוויה חברתית ומענה רפואי הולם לגילם.

איכות חיים בפס קול שקט

חלק מהותי ובלתי נפרד מאיכות החיים שלכם מבוסס על האווירה שבה תגורו. בגילאים מתקדמים כמו גיל הזהב, ישנו רצון עז לאווירה שקטה ולמקום מגורים שקט ונינוח שהקול היחיד שנשמע בו הוא ציוץ הציפורים. חפשו אחר בתי האבות הממוקמים באזורים שקטים, הרחק מרעש המכוניות של העיר וקרוב כמה שיותר אל מרחבים ירוקים, פרדסים ואוויר נקי.

שומרים על הבריאות

אורח החיים הבריא הינו נחלתם של רבים בכל גיל, ובעיקר בגילאים שלכם. חשוב מאד שבית האבות שלכם ידבוק גם הוא באורח החיים הבריא ויעניק לכם את האפשרות לשמור על שגרת האימונים שלכם, או במקרים אחרים יאפשר לכם לפצוח בשגרת אימונים שכזו. פעילויות ספורט לא מזינות רק את הגוף ומחזקות אותו, אלא גם מזינות את הנפש, מעלות את מצב הרוח וגם מייצרות קשרים חברתיים נפלאים עם הדיירים האחרים.

פעילויות, חוגים ובידור ללא הפסקה

אם יש משהו שיש לכם בשפע הוא זמן פנוי, ואם יש משהו שתרצו לעשות איתו הוא לתעל אותו. בתי האבות המובילים והיוקרתיים מתפארים בלוח פעילויות ללא הפסקה: החל מפעילויות בידוריות שונות, חוגים, מסיבות, הרצאות והופעות אורחות. הגעתם לגיל שבו מגיע לכם לחבק את כל המותרות וליהנות עד בלי די מכל השפע הזמין לכם. לצד השגחה רפואית הזמינה לכם סביב השעון בבית הדיור המוגן, מגיע לכם להיות שקטים גם בכל הקשור לתעסוקה שלכם לאורך היום.

זוג מבוגר

תגובות

מומלצים