"להחרים את הבחירות של ההסתדרות בדליה ועוספיה ועוד"

משבר אימון בין עב.ס (עובד בלתי קבוע) לאיגוד המקצועי בהסתדרות, בישראל כ 108 עובדי משטרת ישראל שאין להם את התנאים של שום איגוד, לטענתם ההסתדרות מורחת אותם, לפרטים

24.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"להחרים את הבחירות של ההסתדרות בדליה ועוספיה ועוד"

רס"ר פואד חלבי מנהל עבודה בכיר, הנציג של אותם שוטרים ממחוז חוף צפון, מג"ב בית ספר לשוטרים ונעורים, הם מוגדרים כאזרחים עובדי משטרת ישראל, שכל המחאה שלהם שאין להם את התנאים המינימליים בשכרם, כי הם לא מוגדרים בשום חוזה תעסוקתי מוסכם בין המדינה לבינם.

ב 2010 הם הקימו הסכם לתקופה של שלוש שנים ומאז ההסכם הזה לא חודש, לטענתם בגלל שההסתדרות לא טיפלה.

בתלוש המשכורת שלהם, הם משלמים דמי חבר להסתדרות, למרות שהם לא ביקשו או חתמו ולא פעם פנו בבקשה לבטל חברות בהסתדרות, שעד רגע זה הם ממשיכים לשלם להסתדרות שלא מייצגת אותם, לטענתם.

פגישות רבות התקיימו עם השר לביטחון פנים ונציג האוצר, בסוגיית הסדרת תנאי עבודתם, שום דבר לא השתפר, למרות שבשנה האחרונה משטרת ישראל גייסה רבים לשורותיה, ואת הקבוצה של 108 נשארו כאזרחים עובדי משטרה.

פואד חלבי תושב דאלית אל כרמל, מקבל תמיכה מקיר לקיר, כנציג אותם עובדים, שמתגבשים כדי לבקש מכולם להחרים את הבחירות להסתדרות שיתקיימו במאי.

פואד:"הדרישה שלנו זו דרישה מינימאלית של עובדים שהשכר שלהם מדורג בתחתית הסולם של המשק הישראלי, לא יתכן שכל כך הרבה זמן לא מצליחים למצוא לנו פתרונות לשלב אותנו בסולם ההעלאות במשק, אנו עובדים קשה מאוד בתמורה לשכר שקשה לתאר אותו עד כמה הוא נמוך, אנחנו נעשה הכל כדי שהמצב שלנו ישתנה".

נמשיך לעקוב אחר הסוגיה ולעדכן.

חלבי פואד

תגובות

4. להרים ביחרות לפני 7 שנים
עספואע
3. אלי ב"ש לפני 7 שנים
מצטרפים אליכם!!
2. חסון לפני 7 שנים
דאליה
1. ابن الكرمل לפני 7 שנים
راي هام

מומלצים