שרה כיוף ואחרים קבלו דן 2

עוספיה ארחה את סמינר האביב בקראטה עם סנסאי יושינובו אוטה מיפן, נסר כיוף שמוביל את מועדון הקראטה בכרמל עם הסנסאי והבה חסון, מפגש של כל העדות המינים והגילאים, סרטון

23.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שרה כיוף ואחרים קבלו דן 2

יומיים של אימונים בהם התלמידים של מועדון הקראטה שמגיעים מאזורים שונים מהצפון והמרכז וגם מהרשות הפלסטינית, ללמוד את הטכניקה החדשה שמביא סנסאי יושינובו אוטה מיפן.

במועדון הקראטה בכרמל נמצאים קרוב לחמישים תלמידים, כולם מדליה ועוספיה התרגיל מיועד לתלמידים מחגורה צהובה ומעלה.

שרה כיוף בת 23 כבר 11 שנה מתאמנת אצל הסנסאי והבה חסון, לא מוותרת על שום אימון, למרות הלחץ של הלימודים לתואר שני באוניברסיטת חיפה, שרה אומרת לנו: "להתאמן זה נותן הרבה סבלנות ריכוז הרבה משמעת עצמית ודברים שהם לנפש ולגוף, הקארטה מאוד עוזר להתמודד עם דברים קשים בנוסף למשמעת וריכוז".

שרה שנבחנה במשך יומיים קיבלה חגורת דן 2, זו דרגה מעל לחגורה השחורה. שרה ממליצה לכל בחורה לעסוק בספורט.

הנער אייל ריצ'ארד הגיע לסמינר השנתי של הקארטה מכפר ורדים בצפון, לשאוף את הדברים שהסנסאי אוטה מעביר, אייל: "באים עם ריכוז מלא ועובדים על נקודות קטנות וחשובות, אני מנגן על חצוצרה ולומד בכיתה י כעת, נמצא בקארטה מגיל 4 זה מאוד מחזק אותי ועוזר בכל התחומים, גם בספורט וגם בלימודים".

 סמינר האביב בקראטה

הסנסאי והבה חסון: "אנחנו מנסים לגייס כמה שיותר תלמידים כי לא תמיד אפשר להביא אדם בכיר כמו סנסאי אוטה עם המון ידע ויכולות כדי ללמד אותנו ולהתעדכן בתחום הקראטה, הסנסאי אוטה מיפן הוא אורח שמגיע כבר 20 שנה לארץ, בסמינר כזה העבודה היא ברמה כללית הסנסאי מתאים את האימון לכולם ונותן מענה גם לתלמידים מתחילים וגם למתקדמים".

נסר כיוף: "יש כאן תלמידים ממקומות שונים בארץ, המאמן היפני מגיע פעם בשנה ליומיים של אימונים, אני מלווה את הקבוצה הזו מ 2006 ומארגן את ההסעות מחוץ לכפר וכל הניהול של הקבוצה אני עושה".

 

{YouTubeVideo id=IFstGTtjwrc}

תגובות

3. עספאנייה לפני 7 שנים
כל הכבוד לכם
2. א-נ לפני 7 שנים
מברוק
1. אבו רוקן לפני 7 שנים
מברוק

מומלצים