האנשים שעושים טוב לקשישים בדליה ועוספיה

תודה ענקית לשיח' שוקרי לילאוי ואשתו שיזמו את היום לזכרה של סמירה מנסור ז"ל חברה בבית הקשיש, אוסמה סיף, גאדה חלבי, שריף אבו חמד, חולוד חמדאן לוקחים אותנו למקום טוב

19.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האנשים שעושים טוב לקשישים בדליה ועוספיה

אין מילים לברך את צוות העובדים של עמותת זקני הכרמל, על מה שהם עושים ומעניקים לקשישים בכרמל, זה מעל ומעבר, מגיע להם הרבה תודה והערכה.

שוקרי לילאוי ואשתו מאולמי אפראח אלכרמל, הזמינו את הקשישים ליום פעילות הכולל ארוחת צהריים כיד המלך, כל הקשישים נהנו והודו על הנתינה שלהם ליום הזה.

שיח' שוקרי לילאוי:"אני לא חיפשתי לקבל תודה, זו חובתנו, אשתי יחד עם צוות העובדים שלה, התנדבו ליום הזה להעניק ולתת את הטוב ביותר לקשישים שלנו בכרמל ואת זה אנו עושים בהרבה אהבה".

אוסמה סיף מנכ"ל עמותת זקני הכרמל: "אנחנו הגענו היום לאולמי שוקרי עם רופא משפחה ומרצים בכל מני נושאים, אני רוצה להודות לשוקרי ולאשתו מכל הלב על התרומה הענקית שהעניקו לקשישים של מרכז יום לקשיש, אני מאחל לכולם חג שמח".

גאדה חלבי, פיזיותרפיסטית: "מאוד משמח את הקשישים הרוגע הזה, אני בשביל הקשישים אחת מהמשפחה, זו מערכת שנבנית במשך שנים".

חולוד חמדאן, אחות: "התפקיד שלי לטפל בבריאות הקשישים, אחת מהצוות הרב מקצועי במרכז יום לקשישי ולהיות החוליה המקשרת בינם לבין קופת החולים, אני מבקשת מכולם שיראו בנו כתובת למען הקשישים".

שריף אבו חמד, הרצה בפני הקשישים על משמעות הבטיחות, חציית כבישים ואיך להתנהג בכל מצב בו הם נמצאים, שריף פנה לנהגים לשים לב ולהוריד את הראש מהניידים ושאף אדם לא ייפגע.

לדברים שנאמרו בסרטון

 {YouTubeVideo id=k31Lvc1PMjY}

קשישים באולמי שוקרי

תגובות

מומלצים