החפלה ברמת הגולן לא הסתיימה

זה לא מובן מה שקורה עם קבוצת הכדורגל של כפרי רמת הגולן עכשיו שהעלייה רשמית, ראשי המועצות של הכפרים קהל רב של נשים ילדים והורים מלווים ובסוף רוקדים יחד, סרטונים

17.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
החפלה ברמת הגולן לא הסתיימה

שנה שניה בליגה הישראלית ולעלות כבר לליגה ב', ההנהלה המאמן והמממנים כולל ראשי המועצות של מג'דל שמס, עין קניה, בוקעתה ומסעדה מוכנים לתמוך ולעזוב הכל בשביל לעזור לקבוצה שמאחדת את כולם בגולן.

ברמת הגולן עד לפני שנתיים לא הייתה שום קבוצה שמוכנה להירשם לליגה הישראלית, עד שהגיעו מספר אנשים שהבינו שחבל להמשיך להבריח את השחקנים המוכשרים לטובת ערים אחרות, אז נרשמו ותוך שנתיים הם התקדמו לליגה והכוונה לכבוש גם את ליגה א' בשנים הבאות.

ראשי המועצות שנכחו במגרש הביתי בטובה אלזנגריה, דיברו על עזרתם ותמיכתם בקבוצה שמאחדת את כולם.

השליטה בשפה העברית, הבנת הדברים והדרישה של ראשי המועצות, דבר שמבליט ומעצים את המקום לחלוטין, שוחחנו עם ראש מועצת בוקעתה אוסמה זהווה וראש מועצת מג'דל שמס דולאן אבו סאלח וראש מועצת עין קניה מעדה זהר אלדין, כולם הביעו הבנה ורצון לתמוך ובעיקר להכשיר את המגרש בגולן למשחקי הליגה הישראלית בקרוב.

השחקן אסעד עמאשה לא מסתיר את ההתרגשות מהעליה החשובה, הוא מודה לכל צוות הסגל ובעיקר לקהל המיוחד ולמאמן על שזכה להיות חלק מהעליה לליגה ב', ההיסטוריה רושמת והגולן עוד יגיע לליגה הבכירה בישראל.

מאמן הקבוצה וגדי אלקיש שהולך להמשיך עם הקבוצה, כבר מדבר על עתיד טוב יותר לקבוצה, וגדי הודה לראשי המועצות ולקהל ובעיקר לשחקני הקבוצה, וגדי כבר רגע אחרי העליה במחשבה לבנות עם הסגל הקיים משהו חזק ויציב לליגה ב', האיש יודע להעריך את הסגל שהביא אותו למקום הנכבד הזה.

התומך והמממן של הקבוצה אדהם רבאח רושם הצלחה יפה מאוד שכולם מתגאים בה כרגע, אדהם אחד האנשים שמינף את הקבוצה מעלה בגיוס משאבים וברתימת חברים לטובת התמיכה בקבוצה, אדהם לא נשאר חייב לאף אחד והודה לכולם, אדהם היה בין הבודדים ששכנע את כולם להירשם לליגה הישראלית.

שחקני קבוצת רמת הגולן אוהדים ובני משפחות לא הסתפקו בחגיגות במגרש, משם הגיעו לרחבת הכפרים ולמסעדה טובה והחגיגות גלשו לשעות הלילה.

רמת הגולן

 

צילום עז אבו רוכן.

 {YouTubeVideo id=oH4J9-pOxhA}

.

 

{YouTubeVideo id=-b0XAhll2bY}

תגובות

מומלצים