הישג שיא של 87% זכאות לבגרות ביוקנעם

23.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הישג שיא של 87% זכאות לבגרות ביוקנעם

בטקס מרגש במעמד בני משפחותיהם והצוות החינוכי, קיבלו בוגרות ובוגרי מחזור מ"ד הנרגשים של תיכון 'אורט אלון' יקנעם, אשר מרביתם כבר התחיילו את תעודות הבגרות.

מחזור מ"ד נחשב למחזור מצוין ומצטיין במיוחד. במחזור 208 בוגרות ובוגרים, כאשר 180 מתוכם שהם 87% קיבלו בגרות מלאה. כ- 20% מהתלמידים, שזה כפול מהממוצע הארצי קיבלו 5 יח"ל במתמטיקה. כ- 40% מהתלמידים עברו 5 יח"ל באנגלית (הרבה מעל הממוצע הארצי).

לשמונה תלמידים חסר מקצוע אחד בלבד לקבלת תעודת בגרות מלאה. ממוצע הזכאות לבגרות ללא תלמידי החינוך עומד על 92%. מנהלת בית הספר, עדה אברכהן שמש, בירכה ואמרה שהיא נרגשת כל שנה במיוחד מן המעמד, והוסיפה שהשנה מדובר באחת השכבות הטובות ביותר של בית הספר.

המנהלת סיפרה גם על נתוני הגיוס שקיבלה לאחרונה שמעידים שבבית הספר יש 100% גיוס לצה"ל. ראש העיר, סימון אלפסי הודה שהערב הוא נרגש במיוחד לאור התוצאות המדהימות.

רה"ע בירך את הבוגרות והבוגרים ואמר שחינוך הדורות הבאים הוא הדבר החשוב ביותר עבורו, והוסיף שהחינוך הוא חזות הכל, ושהוא רואה בחינוך את הקטר לכל הצלחה בחיים.

המנהלת הפדגוגית של השכבה, טלי קאליש בירכה ואמרה שהבוגרים עברו 6 שנים של זיכרונות וחוויות, והוסיפה שדברים שנראו בלתי אפשריים הפכו לאפשריים, חלומות התגשמו, ושינויים התרחשו, והכל קרה כי הבוגרים עבדו קשה על מנת שכל אלו יקרו.

מנהלת השכבה של המחזור, שלומית באבא ימיני אמרה שזוהי סיומה של תקופה וציינה שהבוגרים היו משמעותיים עבורה. מנהלת השכבה הדגישה בדבריה שמדובר בנוער מופלא שתורם רבות לזולת ולמדינה.

בסיום הדברים והברכות חולקו תעודות הבגרות הנכספות לבוגרים הנרגשים.

החלק האמנותי כלל הופעה של מקהלת בית הספר, וקליפ עשיר בתמונות מהפעילויות השונות של הבוגרות והבוגרים לאורך השנים האחרונות.

בטקס השתתפו גם סגן ראש העיר, רומן פרס, וחבר מועצת העיר, רונן שפירא שבתו היא בין בוגרות המחזור.

ראש העיר סימון אלפסי: "ערב בלתי נשכח שמהווה בהחלט ציון דרך משמעותי לבוגרים, ולמערכת החינוך ביקנעם. לפני כשני עשורים ממוצע הזכאות לבגרות ביקנעם עמד על 31%, וכיום אנחנו כבר עומדים על 87%, וזה פשוט מדהים. ביקנעם כל תלמיד חשוב, והתוצאות הנהדרות הן פועל יוצא של השקעה רצופה של כל הגורמים. השקעה ששמה את התלמיד במרכז".

"בוגרי מחזור מ"ד מהווים דוגמא ומופת לאיכות ולמצוינות. אני מברך את מנהלת בית הספר, עדה אברכהן שמש שהרבה בזכותה ההישג המדהים הזה. כמנהלת עדה קידמה את בית הספר והביאה אותו להיות אחד הטובים באזור ובארץ. ברכות מעומק הלב למחנכות ולכל הצוות הניהולי והחינוכי של ביה"ס על עבודה נפלאה ומופלאה. ברכות מעומק הלב לבוגרות ולבוגרים על הגעתם לפסגה. להם אני קורא להמשיך לשאוף, לחלום ולהגשים. אנו נמשיך להשקיע בחינוך את מירב ומיטב המשאבים שלנו כי הנוער שלנו ודורות העתיד של היישוב הם הדברים החשובים ביותר ליקנעם ולמדינה".

מנהלת "אורט אלון", הגב' עדה אבר כהן שמש: "בטקס חגיגי ומלא התרגשות קיבלו תלמיד מחזור מ"ד את תעודות הבגרות שלהם טקס זה שהפך למסורת בבית ספרנו מפאר כל שנה מחדש את עשייתנו למען הצלחת ילדינו. השנה הגדלנו לעשות והצלחנו לצעוד עם תלמידנו הרבה יותר רחוק מתמיד. אני גאה בצוות שמוכן ללכת איתי ולא מותר על אף תלמיד, מודה להורים על שיתוף הפעולה, לרשות המקומית, לרשת אורט ישראל ולמשרד החינוך על התמיכה לאורך כל הדרך ומודה לתלמידים שהפנימו כי מצוינות הינה דרך חיים.  אנו מאחלים הצלחה לכל בוגרת ובוגר שלנו בצבא, בשנת שיחרות, בעתודה ובשירות לאומי. חיבוק חם לכולם".

יוקנעם

תגובות

מומלצים