ד"ר כלתום קבאני ממשיכה לעשות חיל

היא בעלת שורה ארוכה של תארים והכשרה אקדמית, בוגרת הפקולטה לרפואה בורונה איטליה ומומחית ברפואת המשפחה מטעם אוניברסיטת בן גוריון, מחזיקה בתואר שני בגרונטולוגיה ועכשיו מנהלת מרפאה.

23.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ד"ר כלתום קבאני ממשיכה לעשות חיל

ד"ר כלתום קבאני החלה לנהל את המרפאה הגדולה של כללית בשפרעם.

המנהלת החדשה של מרפאת כללית בשפרעם הינה ד"ר כלתום קבאני, תושבת עכו. היא בעלת שורה ארוכה של תארים והכשרה אקדמית: בוגרת הפקולטה לרפואה בורונה איטליה ומומחית ברפואת המשפחה מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, היא מחזיקה בתואר שני בגרונטולוגיה מאוניברסיטת חיפה ובוגרת תוכנית לימודי המשך בגריאטריה בפקולטה לרפואה אוניברסיטת תל אביב.

אם לא די בכך, השכלתה הרחבה כוללת גם את היותה בוגרת התוכנית ללימודי מנהל מערכות בריאות באוניברסיטת חיפה.

הקשר ההדוק שלה לרפואה ולכללית החל בהשפעת אביה ז''ל, שכיהן כמנהל אדמיניסטרטיבי במרפאת כללית נצרת א' ובהמשך עבד בבקרת אשפוזים במחוז העמק ולמעשה היא דור שני למשפחת כללית.

לד"ר קבאני נסיון רב בניהול רפואי לאחר שמשך 20 שנה ניהלה ברציפות את מרפאת כללית עכו צפון. 
בימים אלה החלה לנהל את מרפאת כללית בשפרעם, שהיא מרפאה גדולה ורב תחומית המשלבת שירותי רפואה ראשונית ומקצועית, מכון להתפתחות הילד, מכון פיזיותרפיה, אחיות ובדיקות מעבדה שירותי משרד.

המרפאה הראשונית משרתת כ-25 אלף מטופלים, עם צוות של 6 רופאי משפחה, 2 רופאי ילדים ועוד 22 רופאים עצמאיים.

ד"ר קבאני מציינת בגאווה כי המרפאה מאויישת בסגל בכיר שהרכבו האנושי והאיכותי יוצא מן הכלל וכולל אנשי מקצוע הנושאים גם תפקידי מפתח בבתי חולים ובקהילה. בכוונתה להוביל את המרפאה, בעבודת צוות, למתן שירות איכותי וזמין לתושבי שפרעם ולקיים קשר הדוק עם הקהילה, בפעילות מקדמת בריאות.

את מעט הזמן שנותר לה, שכולל גם טיפוח המשפחה בהם 2 נכדים, היא מקדישה לתחביבה בעיקר קריאה ושחיה.

דר כלתום קבאני

תגובות

3. דר עבאס עטא לפני 7 שנים
נחף
2. עספיא לפני 7 שנים
כל הכבוד
1. פנינה לפני 7 שנים
ברכה

מומלצים