כתב אישום בגין עבירות הריגה והצתה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יוסף עמאש בן 34 תושב ג'אסר א-זרקא  בגין עבירות של הריגה והצתה.

23.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד לילך תמיר עולה כי ביום 23/2/17 סמוך לשעה 18:00 ישב המנוח, שכנו של הנאשם על כיסא פלסטיק בשולי הכביש הסמוך לביתו .

אותה עת עבר הנאשם במקום, לאחר ששתה משקאות אלכוהוליים, וניגש אל המנוח ומשך את כובעו, בכוח, מעל ראשו. המנוח ניסה לאחוז בכובע, אך הנאשם לא הרפה ואז הרפה המנוח והתרחק מהנאשם.

בשלב זה אחז הנאשם בכיסא, הטיח אותו לעבר מרכז הכביש  והצית אותו. כשהחלה האש לאחוז בכיסא, הרים הנאשם שלט חוצות שהיה במקום והניח אותו על האש שדלקה. מספר דקות לאחר מכן עזב הנאשם את המקום.

בהמשך , הנאשם פנה אל המנוח בטענה כי הוא מבקש לשוחח עמו, וכשהגיע עד למרחק של כמטר מהמנוח, שלף ממעילו סכין, הניף אותה וניסה לדקור את המנוח.  המנוח סובב את גופו והנאשם הצליח לפגוע בזרועו של המנוח, שכתוצאה מכך נשרט בזרועו השמאלית.

המנוח התרחק מעט מהנאשם, הרים אבן שהייתה במקום והכה באמצעותה את הנאשם בראשו. הנאשם בתגובה אחז במנוח ודקר אותו בראשו בסכין, והמנוח נפל על הרצפה.

עוד עולה  כי המנוח קם  והחל  לרץ לעבר הנאשם, הכה אותו באמצעות מקל והפילו על הרצפה. בין השניים התפתחה קטטה במהלכה דקר הנאשם באמצעות הסכין את המנוח בצווארו וחזהו.

כתוצאה מהדקירות שדקר הנאשם את המנוח נגרמו למנוח פצע דקירה בצוואר , בקרקפת ובחזה .המנוח הובהל לבית החולים כשהוא במצב קשה, הוכנס לניתוח דחוף ונפטר על שולחן הניתוחים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו .

תגובות

מומלצים