ואעד חדיד הלכה להעביר מסר

תלמידת כיתה ט' בחט"ב קופטאן דליה זכתה במקום הראשון בישראל בנואם הצעיר של אשכולות רוטרי ישראל, ואעד בעלת אישיות חזקה שבאה להגיד למקבלי ההחלטות אנחנו כאן שימו לב

21.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ואעד חדיד הלכה להעביר מסר

ואעד בתם של שיח' עמיר וסועאד חדיד, אחות של שדא, שכיכבה בתחרות הנואם הצעיר לפני מספר שנים. שדא עזרה ומלווה את אחותה ועד האלופה להוביל ולתקן בסוגיות שהיא מכוונת אליהם.

ואעד תלמידת כיתה ט' בבית ספר חט"ב קופטאן דאלית אל כרמל, עם המחנכת נוזהה קדור, ואעד אותרה ע"י בית הספר ומשם למדה עם סינא עדוואן מורה לעברית, דבר שנתן לואעד הרבה תמיכה ובעיקר הכרת השפה העברית וההבעה.

ואעד שהלכה צעד אחר צעד, ניצחה בבית הספר ומשם עברה לתחרות המחוז ומשם לתחרות הארצית שהתקיימה בלוד רמלה, שם ועד שברה את כל השיאים, לראשונה שתלמידה דרוזית מדאלית אל כרמל זוכה בתואר הנואם הצעיר וזוכה במקום הראשון בישראל.

חשוב לציין שהתחרות מאורגנת ע"י מועדון רוטרי ישראל, מוביל הפרויקט מזה שנים חבר המועדון בדליה מופלח חלבי שהשנה היה היחיד מדליה שליווה את ואעד עד לזכיה בגמר.

ואעד מפרגנת להורים שלה, לאחותה שדא, למחנכת ולמורה לעברית, לחברות ולמנהלת בית הספר ולכל מי שעזר לה, לא מתבלבלת ומדברת על הכוונה לעזור בהעברת המסר החיובי לכל מי שיכול להשפיע.

ועד חדיד

הנאום של ואעד שזכה במקום הראשון התמקד בבעלי צרכים מיוחדים ואנשים מוגבלים פיזית, בדברים שלה היא ציינה את המצב של בעלי צרכים מיוחדים ואי התמיכה באנשים החלשים ע"י הקרובים ובעיקר אי ההכרה של כולם בהם, אותם בעלי צרכים מיוחדים אין להם את החברה של בני גילם.

לשוחח עם הילדה ואעד וליהנות מההתבטאות וההסבר שלה מבלי להתרגש ולהתבלבל.

חשוב לציין את תמיכת ההורים שלה והעידוד שתמשיך ללמוד עד שתגשים את החלום להיות מהנדסת בעתיד.

 

נפגשנו עם ואעד לשיחה, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=jQni9beilug}

תגובות

3. עוספיא לפני 7 שנים
بنجاح
2. חלבי לפני 7 שנים
מברוק
1. דלואניה לפני 7 שנים
ברכות לך נערה מקסימה

מומלצים