אבו סנאן מכבה שריפות

נחנכה בישוב אבו סנאן נקודת הזנקה המיועדת לסייע בטיפול באירועי שריפה, הנקודה מהווה עלית שלב משמעותית בשיתוף הפעולה שבין רשות הכבאות לבין הרשויות המקומיות

19.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אבו סנאן מכבה שריפות

אורי דובר מכבי אש חוף מסר שבטקס חגיגי נחנכה בישוב אבו סנאן נקודת הזנקה המיועדת לסייע בטיפול באירועי שריפה.

בנוכחות מ''מ מפקד מחוז חוף תת טפסר בכיר אריה רגב, מפקד תחנה אזורית זבולון טפסר חזי לוי, ראש הרשות המקומית השייח' נוהאד משלב, נכבדי הישוב, קצינים ולוחמי אש והממונה על ההסברה והדוברות למגזר הלא יהודי קאיד דאהר נגזר הסרט והנקודה המאובזרת ברכב כיבוי וציוד מגוון הפכה למבצעית.

פתיחת הנקודה מהווה עלית שלב משמעותית בשיתוף הפעולה שבין רשות הכבאות במחוז חוף ולבין הרשויות המקומיות שבתחומה.

רכב כיבוי ותיק הועמד לרשות חברי היחידה וקדמה לפתיחתה הכשרת צוות מתנדבים מבני הישוב אשר זכו להדרכה עיונית ומעשית מידי לוחמי האש של תחנת זבולון בראשות רב כבאי האדי כנעאן.

בדברים שנשא ציין מ''מ מפקד מחוז חוף תת טפסר רגב את הערך המוסף שבהכשרת צוות מקומי אשר יתן את המענה הראשוני וינצל את יתרון המיקום והזמינות, אולם באותה נשימה הדגיש כי אין תחליף לאחריות האישית בה כל תושב מגלה מודעות לנושא בטיחות האש בתחומו ופועל בתחום הפרט לניקוי חצרות, שימוש מושכל בחומרים דליקים ונקיטת כל האמצעים אשר ביכולתו לשמור ולהשמר.

ראש הרשות המקומית השייח' נוהאד משלב ציין בסיפוק כי מדובר בצעד מבורך ובבשורה של ממש לא רק לתושבי אבו סנאן אלא גם לישובים הסמוכים מאחר וצוות הכוננים יוכלו להגיש סיוע ראשוני עד להגעת צוות הכיבוי מהתחנה הקרובה ביותר תחנת ג'וליס.

עוד הוסיף כי הוא מציין לשבח את האוזן הקשבת אותה מצא בקרב קברניטי מחוז חוף ואת שיתוף הפעולה הפורה לכל אורך הדרך אשר הגיע לשיאו במעמד זה. 

''אני קורא לכל ראשי הרשויות להעמיק ולחזק את שיתוף הפעולה עם רשות הכבאות מתוך מגמה ברורה להטמעת ערכי בטיחות אש, העמקת ההסברה והמודעות. אנו נמשיך ונעבוד בשיתוף מתוך מטרה משותפת של שמירה על חיי אדם ורכוש''.

אבו סנאן

תגובות

מומלצים