תאמר זרקא זכה באליפות העולם באגרוף תאילנדי

גאווה ישראלית הצעיר הדרוזי תאמר זרקא מפקיעין בגליל העליון, הצליח עם מאמנו אוהד קורלנד לכבוש את אליפות העולם בבנגקוק בתאילנד 2017, בישראל שמחה רבה.

17.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תאמר זרקא זכה באליפות העולם באגרוף תאילנדי

פקיעין על המפה העולמית, הצעיר בן ה 18.5 תאמר פריד זרקא שטס לתאילנד להשתתף בתחרות אליפות העולם באגרוף התאילנדי במשקל כבד, ייצג את ישראל ואת העדה הדרוזית בכבוד רב והשיג את התואר אולף העולם.

לפני מספר ימים כשתאמר נחת בבנגקוק דיברנו איתו והוא סיפר על ההתרגשות שלו ושהוא כבר זכה באליפות פעמיים ברציפות.

תאמר: "אחרי תקופה מאוד קשה של אימונים ועצבים עליתי היום לגמר נגד המתחרה מרומניה וניצחתי בניקוד זה כבוד וגאווה להשיג את התואר הזה לי,למשפחה שלי,לכפר,לעדה ,ולמדינה".

תאמר זרקא

תאמר צעיר מאוד צנוע ואהוב, אפילו בשיא ההתרגשות שלו מהזכייה, לא שוכח להגיד תודה לכל האנשים שבזכותם הגיע למעמד הזה לנצח את התחרות.

תאמר: "תודה למאמן שלי אוהד קורלנד התותח על ההשקעה הארוכה בי לפני התחרות, על ההכנה הנפשית והמנטלית לקרב ועל העזרה בקרב עצמו".

"תודה למשפחה שלי על התמיכה והעזרה העצומה בתקופה שלפני התחרות  ותודה לנבחרת ישראל על החימום לקרב ועל העידוד המטורף ! אני מודה לכל מי שתמך בי תודה רבה לכולם".

תאמר זרקא

יש לציין כי בתחרות השנתית של אליפות האגרוף התאילנדי, לקחו חלק השנה 32 מדינות, נציג ישראל הצעיר תאמר.

תאמר לפורטל הכרמל: "אני כבר שנתיים מתאמן אגרוף תאילנדי, הגעתי לאגרוף דרך תחביב מילדות, אני כבר אלוף ישראל פעמיים באגרוף תאילנדי ברצף 15,16, אלוף ישראל בלחימה משולבת  סקורניק, אלוף ישראל בקיק בוקס k1".

מערכת פורטל הכרמל מברכת את תאמר ומאחלת המון הצלחה והישגים בהמשך דרכו.

תאמר זרקא

תגובות

4. מגיד לפני 7 שנים
כל הכבוד
3. צח לפני 7 שנים
מברוק
2. ערן לפני 7 שנים
נחישות
1. יוסף עוספיה לפני 7 שנים
כל הכבוד

מומלצים