מועצת דליה קיימה דיון סגור בעניין רשת עתיד

מנכ"ל רשת עתיד מנשה סמירה עם הצוות המקצועי שלו הגיע לדיון במליאת מועצת דליה, בדיון שראש המועצה רפיק סגר לתקשורת, לקחו חלק בודדים מחברי המועצה, רפיק ואמיר עיסמי ניסו לשכנע את כולם שעתיד טובה לנו, לפרטים

07.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועצת דליה קיימה דיון סגור בעניין רשת עתיד

הדיון התקיים בהתראה קצרה לחברי מועצת דאלית אל כרמל שהתבקשו להתכנס במליאה לדיון בעניין רשת עתיד, במקרה הנ"ל לא רוצים להרחיב במה שאמרה מנהלת עתיד בדליה ח'וזאמה והבה, בדיון, את הדברים שלה נשמור לדיווח אחר.

לפגישה עם סמירה הגיעו רפיק חלבי, אמיר עיסמי, יוסף חדיד, מנסור חלבי שעזב באמצע, שמס חסון, מרזוק קדור והאני חדיד.

מהצוות המקצועי נכחו מנהלת מחלקת חינוך ד"ר חיה ילינק ומנהלת בית הספר הטכנולוגי שונמית טויטו ואחרים.

מנשה סמירה ניסה להציג את חזון רשת עתיד בדליה, בצורה הטובה ביותר, עם כל מני הבטחות שבמאי אנחנו נקבל את התוצאה האמתית של דבריו.

חברי האופוזיציה שדיברו והעלו את הטענות שלהם הבהירו שהמטרה שלהם היא טובת הילדים של דליה ולא מעבר לכך, הם גם הבטיחו שאם מה שמעלה הנהלת עתיד בפני המליאה הינו נכון ויירשמו הצלחות, הם יפרגנו ואם לא הם יעלו טענות רבות בעניין.

יש לציין כי ראש מועצת דליה רפיק חלבי בפני המליאה לפני חודש ימים אמר שאנחנו בירידה של 13% בבגרות וכעת מדברים על עלייה בבגרות, הנתון הזה סותר את הדברים.

חברי מועצה שנעדרו מהדיון, לא יכלו להגיע למרות שהדיון חשוב, בגלל ההתראה הקצרה. בלט בהיעדרו מי שמחזיק תיק החינוך שכנראה החינוך לא בראש מעייניו, מה שבלט בדיון שאמיר עיסמי הפך להיות המפרגן והאוהד הגדול של רשת עתיד, את זה נבדוק בהמשך.

נסתפק בדיווח הקצר הזה ולא נדווח על מה שעלה בדיון, אבל השאלה שנשאלת לראש המועצה רפיק חלבי, ממה הוא פוחד וחושש לסגור דיון חשוב כזה לציבור התושבים?

תוצאות חינוך דליה

תגובות

1. מואטן דלואני לפני 7 שנים
בית ספר מדעים

מומלצים