רזאן כבר חושבת על המטרה הבאה

היא רק ילדה אבל מה שהגשימה בתוך פרק זמן קצר זה מפתיע את כולם, כישרון של שחיינית מצליחה שסימנה לעצמה מטרה להגיע מאוד גבוה בספורט התחרותי, ההורים והמאמנת בשיחה אישית.

26.02.2017 מאת: חסין חלבי, אמלה חלבי
רזאן כבר חושבת על המטרה הבאה

רזאן חלבי אחת השחייניות המובילות בארץ עכשיו היא מחזיקה במקום שלישי בישראל בקטיגוריה של גילה, רזאן החלה את דרכה בנבחרת מכבי כוכב הכרמל בשחייה, היום כבר כולם מבינים שיש להם אלופה בנבחרת ולא סתם עוד אלופה.

רזאן ילדה שלומדת בבית ספר יסודי בדאלית אל כרמל רגישה מאוד, מעריכה את ההורים עביר ויוסף שנותנים תומכים ונמצאים תמיד בשבילה בכל רגע, היא יודעת איך להחזיר להם והתוצאה מדברת בעד עצמה.

להוביל ילדה לספורט תחרותי זה דבר מאתגר ביותר, רזאן מצליחה לשמור על קור רוח בין כל המשתתפים שמגיעים מאזורים שונים בארץ, היא מנווטת את עצמה למעלה כמו אחת שחייה כל החיים בעיר הגדולה שמבינה מה מתרחש מסביבה.

לרזאן יש הרבה מאוד תומכים בני גילה שמגיעים לעודד ולתמוך, רזאן מבינה שהיא כוכבת אבל גם חברה של הילדים בני גילה מהכפר.

רזאן חלבי

המאמנים של רזאן מאמינים ביכולות שלה וצופים לה הצלחה רבה למרות שהיא רק בת 10, ילדה עם כוח רצון יוצא דופן, התמדה ועם חיוך כובש ובעיקר מאמינה בעצמה שהיא יכולה.

האימא עביר אומרת לנו:"רזאן ילדה מאוד מיוחדת עם משמעת אישית מיוחדת, היא משכנעת משתפת ועובדת קשה כדי להגשים את מה שהבטיחה לעצמה, היא מתעניינת בספורט התחרותי ושואפת להגיע לתחרויות עולמיות".

עביר: "בימים שלפני התחרות וביום התחרות אני הייתי מתוחה מאוד אבל רזאן שידרה הרבה ביטחון והיתה רגועה מאוד, אחרי הזכייה של רזאן מרוב התרגשות לא הצלחתי לישון כמה ימים, אני גאה בה, תומכת ומאמינה שהיא תגיע רחוק, יחד עם זאת אני תמיד מחנכת ומדריכה אותה איך להתנהג".

האבא יוסף: "אני לא כל כך מופתע מההישגים של רזאן, כי היא מיוחדת ובעלת יכולת טובה בכל מה שהיא עושה, הביטחון העצמי שלה נותן לנו הרבה רוגע, היא עובדת קשה למען ההצלחה, אנחנו הורים מאוד תומכים ורוצים שהילדים שלנו ובמיוחד רזאן תגיע כמה שיותר גבוה ולהגשים את המטרות שהיא סימנה".

מנהלת ומאמנת נבחרת כוכב הכרמל בשחיה טטיאנה בראון שמתפעלת ומפרגנת לרזאן, מדברת על המשמעת והנכונות של אותם שחקנים קטנים וצעירים להגיע להיות חלק ממסגרת, לעבור לתחרויות ולרצות להיות בצמרת "זה דבר מעודד אותנו כמאמנים ומביא הרבה כבוד למקום בעיקר, השחיינים שלנו תלמידים טובים מאוד".

רזאן ומשפחתה עם טטיאנה

החלום של טטיאנה הוא לשלב גם תלמידים שנוטלים ריטלין ולהעביר אותם למסגרות השחיה ולגמול אותם מלקחת את התרופה הזו, היא מאמינה שבדרך השחייה ניתן להגשים חלום להרבה ילדים ויש כבר מספר ילדים שהיו על ריטלין ונגמלו מהתרופה דרך השחייה.

רזאן הצטרפה לנבחרת מכבי כוכב הכרמל בשחייה בשנת 2013 והתחילה באחת מקבוצות הבסיס בנבחרת, מתחילת דרכה אמרה שהיא רוצה להגיע לקבוצת דג זהב, הקבוצה הטובה ביותר בנבחרת.

עם כוח רצון יוצא דופן, התמדה והחיוך הכובש שלה, התקדמה רזאן מהר מאוד והגיעה לא רק לקבוצת דג זהב אלא הייתה לאחת השחייניות אשר עבורם הנבחרת הקימה את קבוצת החוד, הקבוצה ההישגית של מכבי כוכב הכרמל.

הילדים בקבוצת החוד מתאמנים חמש פעמים בשבוע, רובם ככולם תלמידים מצטיינים בבתי הספר וילדים מובילים מבחינה חברתית.

בשיחה עם רזאן וההורים, גילינו אדם וספורטאי שבא לתרום תרומה חשובה לילדים בענף השחייה בבריכות הגדולות והורים מיוחדים שכל רצונם שרזאן תצליח, רזאן שהתרגשה מאוד ברגע שהודתה להורים ועיניה דמעו, המחישה כמה מגיע להוריה הרבה כבוד והערכה על תרומתם.

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=bjo1gXfEJ4s}

תגובות

6. מהא לפני 7 שנים
כל הכבוד לרזאן ולמשפחה
5. מוניר חלבי לפני 7 שנים
בהצלחה רזאן
4. ילד שלומד מחוץ לכפר לפני 7 שנים
לראזן בהצלחה לך מכל הלב
3. בן משפחה לפני 7 שנים
אחלה אנשים
2. דליה לפני 7 שנים
אוהבים אותך ראזן
1. עספיא לפני 7 שנים
גאווה לישראל

מומלצים